Karabin Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Tenkte jeg skulle benytte meg av FVs tilbud på bæreutstyr på tirsdag. Trenger i den forbindelse tips til en fotobag/veske som rommer følgende; Ipad, Olympus EP2, 2-3 objektiver og småutstyr, og samtidig skal være minst mulig. Noen som har tips? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 De fleste større fotobagger/sekker med plass til laptop vil jo naturligvis også ha plass til en iPad i stedet for en laptop. Valg av bag er høyst individuelt og går mye på hva utstyr du selv skal ha med, så jeg anbefaler at du kikker litt selv om du har mulighet til å dra ned i en butikk. Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Jeg har en Think Tank Retrospective 7 med plass til mye mer enn den ser ut til, inklusive iPad. Synes selv veska er veldig liten og snerten. http://www.youtube.com/watch?v=SUD9UArpuVs Lenke til kommentar
Karabin Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2012 Jeg har en Think Tank Retrospective 7 med plass til mye mer enn den ser ut til, inklusive iPad. Synes selv veska er veldig liten og snerten. http://www.youtube.com/watch?v=SUD9UArpuVs Ja, kunne tenkt meg den, men den har de ikke før i november:( de har 5 og 10, men 5 er for liten og 10 for stor:( noen andre forslag? Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Ingen forslag, dessverre. Det er vanskelig å finne en veske som gjør alt man vil, og dette er den eneste jeg fant. Jeg antar tilbudet til FotoVideo kun gjelder for varer de har på lager? Eller så kan du kanskje bestille nå og få den i november, med 25 % rabatt? Nææ, det er nok lite sannsynlig ... Lenke til kommentar
Karabin Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2012 Ble en Urban Diguise 35, litt stor, men rommet utrolig mye:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå