frankhaugen Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Så jeg har etter mye tull fått ordnet opp i noen inkassosaker jeg hadde. Men jeg har fått 2 brev fra inkassosselskapet Segoria om at jeg skylder dem fremdelses til sammen 2100,- Jeg betalte de siste regningene jeg hadde mottatt, (en av dem var en uke ca. over tiden). Kan de da kreve inn penger jeg ikke visste at jeg skyldte?? takk! -frank PS: jeg har sendt skriftlig forespørsel om dokumentasjon på at hvorfor jeg skylder disse pengene, for brevet er ikke en faktura. Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Kan vel ikke være purringstillegg du har glemt å betale? Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Din manglende kjennskap til kravets eksistens utelukker ikke innkreving (såfremt det er et reelt krav). Men etter omstendighetene kan det at du ikke tidligere har kjent til kravet være grunnlag for å avskjære erstatningsplikten for purregebyr m.m. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå