Slettamann Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 På vei(en)... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Et fint bilde og flott natur med god bildekvalitet. Selv ville jeg tatt føttene fatt og tatt bildet fra låven i bakgrunnen, ved campingvogna for der ser det ut som du får godsakene i bakgrunnen i fokus - bare et tips da det er umulig for meg å si hvordan det ser ut derfra. God helg. Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2012 Et fint bilde og flott natur med god bildekvalitet. Selv ville jeg tatt føttene fatt og tatt bildet fra låven i bakgrunnen, ved campingvogna for der ser det ut som du får godsakene i bakgrunnen i fokus - bare et tips da det er umulig for meg å si hvordan det ser ut derfra. God helg. Takk for tilbakemelding. God helg tilbake Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Velkomponert med flotte farger! Liker standpunktet midt i veien! God teknisk kvalitet! PS! Måkene liker visst toppen av lyktestolpene der også... Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2012 Velkomponert med flotte farger! Liker standpunktet midt i veien! God teknisk kvalitet! PS!Måkene liker visst toppen av lyktestolpene der også... Thank you. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Likte denne vinklingen - et skarpt og godt bilde Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2012 Likte denne vinklingen - et skarpt og godt bilde Takk, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg