Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilanlegg til VW Caravelle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil denne og denne funke sammen?

Nei, det der er en 4 kanals forsterker, på 4x55w rms. suben trenger en monoforsterker på minst 550w rms.

Det første du bør gjøre, er å styre unna bilradiospesialisten.

Du trenger først og fremst en spiller, så høyttalere, sub og forsterker(e), så igjen så spør jeg hvor mye penger du har til rådighet :)

Lenke til kommentar

Blir litt for avansert for oss...

Vi ønsker helst en pakke der det kun skal settes sammen. Har 0 peiling på bilstereo, men de basselementene du linket til ser ut til å ha mindre styrke enn den pakken øverst?

Hvordan vil pakken jeg linket til først låte?

Lenke til kommentar

Du kan ikke bare se på watt, det har veldig lite å si. Hvis en høyttaler tåler masse watt men har lav følsomhet, så vil den ikke kunne spille høyt med en svak forsterker. En høyttalere med høyere følsomhet vil da spille mye høyere med samme forsterker, så det er følsomheten dere bør se på. Det beste hadde jo vært en sub på 20w rms og følsomhet på 150db, da kunne du satt ny verdensrekord bare ved å koble den til den innebygde forsterkeren i spilleren ;)

Pakka jeg satte opp vil spille MYE bedre enn den pakka du linket til i første post, det kan ikke sammenlignes. Men hvis dere ikke klarer å skru sammen noen sponplater så får dere heller kjøre på med det dere synes er enkelt. Men da skjønner jeg ikke helt hvorfor dere spør om råd her ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...