Gå til innhold

Skylanders Giants den 19 oktober!

bjornhelge

Anbefalte innlegg

da kan man snart pakke vekk skyrim, og gjøre seg klar til høstens riktige stor spill 'skylanders giants'. veiv 1 er klar og her har mann en oversikt, over hva man kan finne i butikkene den 19 oktober...

giants:

giant crusher

giant bouncer

giant swarm

nye skylanders i singel pakker:

fright rider

popfizz

chill

serie 2 figurer:

trigger happy

whirl wind

zook

terrafin

ignitor

slambam

trippel pakker:

pop fizz, trigger happy, whilwind

chill, zook, ignitor

battle pakken(gull kannon blir kansje ekslusivt game stop?)

cannon, chop chop, shroomboom

legendariske figurer:(kun 'toy ur us' i trondheim?)

ignitor, slambam, jet-vac (3 pakk)

giant bouncer

gull variant:

flameslinger

Platformer:

ps3,x360,wii/wii-u,3ds,mobil ios

utgivelser med varianter:

ps3(super slim bundle inkluderer gnarl tree rex)

wii(glødene cynder og portal)

3ds(punch popfiz)

mobil ios(royal double trouble)

denne gangen lønner det seg og være tidlig ute, siste gang ble figurene revet fra hyllene på 1 2 3...

her er en review video av skylanders giant...

http://www.youtube.com/watch?v=X1tE6KYrHgU

Endret av 64Zombie
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

det kan nok hende det er forkjell på den amerikanske utgaven ja. på det første skylander spillet som ble solgt her i norge, står det uten på koveret at det er på norsk...

det er en booster pakke å få kjøpt og der er kun spillet og tree rex figuren med, er vel 100kr billigere en starter pakken også...

Lenke til kommentar

Vanligvis blir spill lokaliserte, så du vil nok ikke få norsk i den amerikanske utgaven. Jeg har for øvrig Spyro's Adventure på 3DS og Giants på både 3DS og PS3. SA lar meg velge språk, men Giants på PS3 er nok kun på engelsk, og 3DS-versjonen kun på norsk. Aner ikke hvorfor. Legg også merke til at 3DS-versjonene er svært forskjellige fra de andre versjonene, så jeg anbefaler absolutt å kjøpe begge spillene til 3DS også. Det eneste minuset er at 3DS-versjonen bruker en annen portal som kobles til over wifi, så du må nok ha Starter Set for 3DS også. (og selvsagt en 3DS.) Jeg har gått gjennom hele historien på Giants på 3DSen og er godt i gang på PS3en, men ærlig talt sliter jeg med å bestemme meg for hvilken jeg liker best. Det er som sagt to helt forskjellige spill. :)

Btw hvorfor er denne tråden under Sony?

Btw 2, det er en feil i førsteposten. Det står glødende Cynder kun er til Wii, men det stemmer ikke. Jeg kjøpte Giants til PS3 og fikk en glødende Cynder i pakken. (antar du tenker på den selvlysende, lysegrønne Cynder, og ikke noe LightCore Cynder? Skjønt det hadde vært tøft.) :) Husk også at alle figurene kan brukes på alle plattformene, så en PS3-ekslusiv figur kan brukes på Wii, 3DS, PC og XB360, så vidt jeg vet.

Endret av Lykketrolling
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...