Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

bytte bil. mercedez?

1915

Anbefalte innlegg

har nå idag en blazer s10 som jeg har lagt ut for salg jeg ønsker å bytte i noe annet. helst penger.

men så ringte det en kar og ville bytte bil med meg. jeg har en blazer s10 91 mod med 4.3 v6

han ville ha blazern og så skulle jeg få en mercedez 190e sportline 1991 mod hos han. mercedezen er gått 260000 km. og litt rust sier han men ikke noe farlig. fikk bilde av bilen. men ser fin i lakken ut. men bilder lyver alltid.

er automat på den. 2.0 motor. er vell 120 hk? dem er vell ganske lat?

har selv aldri hatt sansen for mercedez så er usikker på om jeg skal bytte. liker best litt større biler med 4x4. kjører til daglig chevrolet suburban så det sier vell nok det.

og den mercedezen må på eukontroll i februar 2013. og da kan det jo dukke opp mye.

blazern har jeg nettopp byttet radiator og alle følerer på. og i tilleg har jeg bytta alt av slitedeler i forstillinga. og helt ny 3" eksos fra motor og helt bak komplett. i tilleg har jeg helt nye offroad dekk til sommerdekk på den og nye piggdekk til bilen. er jo dekk for bare 20 tusn kroner. hadde bilen inne på verksted før jeg gjorde dette for å sjekk hva som kunne være slakk i. så blazern er i tipp topp stand. i tillegg er den faktisk helt rustfri. finnes ikke en eneste rustflekk på den.

han krever at jeg betaler mellomlegg på 5000 kr og jeg har satt blazern til 23000 kr i annonsen. synes jeg er uaktuelt med en så gammel bil.

hva tror dere? har ikke særlig lyst å bytte.

ja og i tilleg sa han at dekkene til mercedezen er sånn nogenlunde ok sommer og vinter. vil jo si at det er stort tap for meg.

så jeg vet ikke helt om jeg gidder i det hele tatt å se på mercedezen. han bor 12 mil unna.

hva er deres mening?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kunne gjerne byttet om mercedezen var i bedre stand. det dukker garantert opp noe på en eukontroll nå på nyåret siden det snart er 2 år siden den sist var på eukontroll. og for meg høres en 2 liter på 120 hk lat ut. så nææh ingen bytte der

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...