Elisekristiansen Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Hei, alle sammen! Jeg lurte på om dere kunne ta denne markedsundersøkelsen? http://www.surveymonkey.com/s/XSQPRSN Jeg går entreprenørskap og bedriftsutvikling på VGS og vi skal etablere en bedrift. Derfor trenger jeg hjelp av dere til å finne ut hvor populært det er med produktet vi skal produsere. Hjelp? Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Gjorde min plikt jeg Lenke til kommentar
Elisekristiansen Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2012 Gjorde min plikt jeg Takk skal du ha Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Det var forøvrig helt greie spørsmål som var kjapp å svare på, så til dere andre som lurer på om dere gidder å ta undersøkelsen; kjør på ;-) 1 Lenke til kommentar
Elisekristiansen Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2012 Takk skal dere ha! Lenke til kommentar
Elisekristiansen Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2012 Kan noen fler ta den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå