Gaffesen Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 I slutten av August kjøpte jeg en iPhone 4s, etter 3-4 dager registerte den at det var tilkoblet noe i jack-utgangen og jeg måtte bruke høytaleren når jeg snakket i telefonen. Det endte med at jeg måtte sende den inn på service, etter at den hadde vært på service i 3 uker fikk jeg den tilbake, da hadde den en hel masse riper den ikke hadde når jeg sendte den avgårde, svaret jeg da fikk i butikken var at den måtte sendes inn på nytt... Nå har den totalt vært på service i 6 uker, men nå kommer det morsomme.. Stedet jeg kjøpte den på har også tegnet et dyrere abbonnement på meg en det som var avtalen og det som fremkom av deres annonnse, dette er et abbonement som inkluderer en hel del datatrafikk jeg ikke har noen glede av på den flotte lånetelefonen jeg fikk. Jeg fikk beskjed om at de hadde fikset det med abbonementet og at jeg måtte betale fakturaen nå, så ville det bli trukket ifra på neste faktura! Jeg er mildt sagt dritt lei, av dårlige tilbakemelding og dårlig kundeservice. Jeg betaler mer enn noe jeg skal for et produkt jeg nesten ikke har sett snurten på siden jeg kjøpte den. Hva kan jeg gjøre/kreve? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Du får jo tilbake på neste faktura, og de prøver å fikse problemet. Det du kan argumentere med hvis du nedbetaler telefon over faktura er at du ikke har fått brukt telefonen, men det vil vanligvis bare resultere i at de utvider bindingen, og trekker i fra på fakturaen for den tiden telefon var til service (jeg har prøvd dét) og i min mening er det totalt bortkastet å flytte bindingen 6 uker framover. Forøvrig kan du jo være vrang å si at du ikke skal betale mer på den fakturaen du har fått, og at de kan sende deg ny med det samme. Men om det bærer fram er jo en annen sak. Du har egentlig bare vært særdeles uheldig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå