Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Borderlands 2 og generelt grafikkproblemer. hjelp!

Anbefalte innlegg

skriver fort og gæli om mine problemer ang grafikk på pcen.

Har en pc som er ca et år gammelt specs:

acer spire 5742G bærbar:

intel core i5 480 2.6ghz

geforce gt 540m 2gb gdr5

4gb ram

Hvorfor i helvette klarer jeg ikke dra typ noen spill?

windows opplevelse ligger prosessorn på 6.9 og spillgrafikk 3d 6.5.

problemet er ikke og kjøre spill på ultra high og 1080p men, når jeg ikke klarer EKS borderlands2 nyinnkjøpt idag på alt av texture quality LOW-LOW-LOW og tilogmed setter oppløsningen på 800x600 som faen ikke er spilltbart engang og det fortsatt er helt umulig og spille? hva er galt? hva kan jeg gjøre? eller hva har skjedd?

for typ 7måneder siden spilte jeg left4dead2 på god oppløsning og kvalitet, mw3 på høyt osv. tilogmed Counter strike source ligger jeg på 20fps med alt på low. slik skal det ikke være?? please hjelp meg, bare kom med et eller annet, er så forbanna frustert, også derfor jeg ordlegger meg som en 14 gammel hormonsprengt gutt.

Endret av saerdna91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119

Du kan jo starte med å legge inn siste grafikkdrivere om du ikke allerede har gjort det. Nvidia har egne notebook drivere. har vært borti at bl.a hp har sendt ut bios oppdateringer som klokker ned gpu for å holde chipen kaldere. Hadde vel derfor lagt inn ny bios, og sjekket at strøminstillingene står på max ytelse.

I verste fall hadde jeg tatt en recovery og startet med blanke ark for å utelukke softwarefeil og konflikter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...