suuhoo Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Lurer bare på hvilke konsoller dere har skyrim til? Selv har jeg til xbox å PC, kjøpte til xbox i dag fordi jeg vil spille det uten å modde det, klarer ikke la være å gjøre det når jeg sitter på PC Pluss at jeg liker å ligge i sofane å spille, PC'en står langt fra TV så er uaktuelt å kjøpe HDMI kabel, gjorde det før, men etter at jeg flyttet ble det ikke mulig Lenke til kommentar
ReZLA Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Spilt det selv en liten stund på pc, testet ut "Big Picture" på steam, og spilte med kontroll. Men jeg har hatt det på xbox, men fant ut at pc passet bedre. Lenke til kommentar
Squeekie Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 PC all the way. TES spillene er gode alene, men med mods så får man frem det beste i dem. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Jeg spilte Morrowind på PC men Oblivion på PS3, og det blir sannsynligvis Skyrim på PC. Det er litt ettersom hvor sterk PC jeg har. Rent kvalitetsmessig er det ingen tvil om at disse spillene gjør seg best på PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå