Benny50000 Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Jeg har noen små problemer med pcen min for tiden. Som dere kanskje ser, er oppstarten ganske treig: http://www.youtube.com/watch?v=Vl2AQsp24gA&feature=youtu.be "Flimring" når jeg logger inn: http://www.youtube.com/watch?v=t0sglcL2cQc&feature=youtu.be Filmet det med et gammelt kamera, så kvaliteten er ikke den beste. Lenke til kommentar
Benny50000 Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2012 (endret) Fant ikke noe på nettet, så jeg reinstallerer hele windows. Det fikser nok ikke oppstartsproblemet, men ihvertfall flimringen. Endret 12. oktober 2012 av Benny50000 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 (endret) Oh, det var treig oppstart. Å reinstallere Windows fikser ikke det nei, men jeg mener å huske at det er sånn "quick boot" som du kan aktivere inne i BIOS. Er ihvertfall det med mitt ASUS hovedkort. Det kan være hjelper, for jeg har aldri sett noe lignende. EDIT: Hvis du forsatt ikke har reinstallert eller/og flimrer forsatt, se her: http://www.computing.net/answers/hardware/screen-flicker-when-loading-windows/68458.html Endret 12. oktober 2012 av Lami Lenke til kommentar
Benny50000 Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2012 Har reinstallert Windows nå dessverre. Skal se om jeg finner Quick boot i BIOS. Jeg tror jeg har sett ganske nøye, men det kan godt hende jeg har oversett det. Et nytt problem har dukket opp nå. Hver gang jeg prøver å installere et spill på Steam, får jeg bluescreen. Jeg har prøvd å reinstallere alle drivere, men det skjer fortsatt. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Steam og random bluescreen: Gå til "C:\Windows\minidump" på PCen og last opp siste filen (siste filen skal være fra bluescreenen når du installert et steam spill så lenge du ikke har fått noen andre sålenge) Lenke til kommentar
Benny50000 Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2012 (endret) Det funker ikke å laste opp her, av en eller annen grunn. Jeg fikk også bluescreen av å installere spill på Steam i Safe Mode. Faen. Endret 13. oktober 2012 av Benny50000 Lenke til kommentar
Benny50000 Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2012 Fant ut at jeg ikke har installert alle Windows oppdateringene. Prøver det, så får vi se. Lenke til kommentar
Benny50000 Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2012 (endret) Jeg tror problemet ligger i den éne disken. Er man med i "Steam Beta Update" kan man velge hvilken disk man installerer spillet på. Det skjedde bare om jeg prøvde å installere på den éne SSD'en. puh... Edit: Prøvde å installere på min andre SSD, og det fungerte fint. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få fikset problemet med den andre disken? Endret 13. oktober 2012 av Benny50000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå