havkol Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Jeg har en linux-boks stående å surre. Hvis strømmen går starter den ikke opp igjen uten at jeg plugger i et tastatur. Jeg kan nok "disable error halt" e.l. i bios, men jeg søker en annen løsning. Kan jeg fikse meg en sak til å putte i tastaturporten? Klippe av en plugg og koble noen av ledningene? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Hvorfor ikke la det stå et tastatur koblet til? Lenke til kommentar
havkol Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 Hvorfor ikke la det stå et tastatur koblet til? Har ikke behov for det. Det tar plass. Dessuten lurer jeg på om det er mulig - det er det vel helt sikkert, men hvordan? Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Klipp av pluggen og sett den i Lenke til kommentar
havkol Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 Klipp av pluggen og sett den i Er det så enkelt? Hvorfor oppfattes ikke det som om tastaturet ikke er i? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Klipp av pluggen og sett den i Er det så enkelt? Hvorfor oppfattes ikke det som om tastaturet ikke er i? Tror heller det var et lite gjennomtenkt forslag... Lenke til kommentar
shahin Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Ok, ta et gammelt tastatur. Kast alt plastshit. Eneste du beholder er chip'en inni samt tilkoblet ledning. Koble til dette og boot. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Klipp av pluggen og sett den i lmao... :lol: den kommentaren står i stil med avataren din. topic: Eit tastatur tar ikkje stor plass. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Klipp av pluggen og sett den i Tulleforslag. Les denne posten: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=145563 Edit: shahin kom med løsningen mens jeg skrev. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Det var jo en spøk da! Men... Hadde vært spennende å se om det virket Edit: Så ikke før etterpå at en allerede hadde prøvd det i den andre tråden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå