Woilef Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Hei jeg har ett alvorlig problem med min hjemmebygde pc, det begynte for ca en måned side da pcen skjerm plutselig ble svart med noen grønne striper men jeg satt på internett eller no. Jaja sikkert bare et engangstilfelle tenkte jeg så prøvde jeg og boote opp maskinen og hadde litt problemer med dette, måtte skru den ett par ganger av og på før den kom inn i Windows igjen. Jeg prøvde og formatere og feilen gjentok seg så jeg tenkte det var den gamle harddisken min som hadde takket for seg og kjøpte dermed en ny, når jeg skulle installere WinXP skjedde samme feilen igjen! Så husket jeg at det noen ganger etter pcen hadde klikket sto"Windows has recovered from a serious error..... the problem might be the Nvidia TI4200 drivers" så jeg lånte ett skjermkort av en kamerat, og det virket jeg fikk lagt inn Windows uten problemer og alt så ut til å fungere fint, men så.... etter ett kvarter restartet pcen bare av seg selv!! (altså den klikket ikke som tidligere men den bare restartet). Og det har den forsatt med... HVA F**** er GALT jeg blir gal. Hva kan det være. Setter stor pris på hjelp hilsen frustrert pc bruker Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Genialt bruk av emnefeltet... Lenke til kommentar
artoffiction Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 ikke helt umulig at du har virus. Kan også være et temperatur problem. Lenke til kommentar
Woilef Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 sorry for emnefeltet men jeg fant ikke noe bedre sted, tror ikke det kan være virus eller tempratur, har scannet med Norton AV 2002 og dessuten byttet jeg jo hd. Cpu temp ligger på ca 50 og hk på 35 så jeg tror ikke det er det heller... Lenke til kommentar
artoffiction Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Ser i sig at du har overklokket skjermkortet en del. Kan ha noe med dette å gjøre. Har du sjekket kjøleribben og vifta på skjermkortet for støv? Kan være GPU som blir for varm. Lenke til kommentar
Skillz Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Kan jo teste om minnet har tatt kvelden da. Minne trøbbel er det kjekkeste som finnes. Lenke til kommentar
EC Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Feilpostet - dette har intet med å sette sammen en ny maskin å gjøre. Dessuten er emnefeltet brukt på feil måte. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg