bjornhelge Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Synes det var fryktelig tidlig. Burde de ikke i det minste vente til flesteparten av oss får tid til å fullføre spillet?jaja full pirat kopiering i pc kampen... det var som forventet..."Kamp"? Prøver du å oversette "camp" til "kamp"? Vel, i kampen om videre spredning av ignoranse er du virkelig en pionér.Fyren troller bare sjekk inleggene hannes Nja, når en person troller så gjør han det litt bevisst, og har ikke noen hensikt bak det annet enn å trolle. 64Zombie har blitt ganske kjent for å være en ignorant PS3-fanboy som tror alle PC-spillere bruker alle dagene i sitt liv på å piratkopiere for harde livet. Han har en agenda, om nå enn en utrolig dum agenda. Så dermed er han mer enn bare et troll. Han er en jæ....Jeg har for lengst blokkert innleggene til 64. Dessverre dukker de fortsatt opp både i artiklene som kommentarer og ved sitering.Jeg liker "like"-knappene på diskusjon.no, men savner en tilsvarende "dislike". Kanskje med noen følger dersom man får stort nok minus i "rykte". Som f.eks at standard innstilling for alle brukere er å ikke vise innlegg fra troll. Eller jæ...er.fikk du ikke sensurert internet i dag, dakkar.... og nei jeg troller ikke, det har aldri vært min intesjon... hvis folk ikke liker litt humor og min skrive måte, så får de bare la være å lese det jeg skriver... å gå til det steget og blokkere folk, da har man virkelig problemer...Ærlig talt. Sier mest om deg når folk går til de lengdene at de blokkerer deg. Noe jeg syns ikke er så rart, da majoriteten av alle postene dine ikke gir noe godt til en "diskusjon" overhodet. tror nok det sier mere om dem en meg... det kunne aldri falle meg inn å blokkere noen i det heletatt. selv om jeg ikke liker personen som skriver innlegget. du har ikke mye å gjøre her på internett, hvis du er så hår sår at du må blokkere folk, over noen kommentarer på et nett fora... Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Ærlig talt. Sier mest om deg når folk går til de lengdene at de blokkerer deg. Noe jeg syns ikke er så rart, da majoriteten av alle postene dine ikke gir noe godt til en "diskusjon" overhodet. tror nok det sier mere om dem en meg... det kunne aldri falle meg inn å blokkere noen i det heletatt. selv om jeg ikke liker personen som skriver innlegget. du har ikke mye å gjøre her på internett, hvis du er så hår sår at du må blokkere folk, over noen kommentarer på et nett fora... Blokkeringen har ingenting å gjøre med hårsårhet å gjøre. Jeg blir ikke provosert av postene dine. De har bare ingen verdi, jevnt over. Om noe er det bare negativt oppgulp, som bærer alle preg av trolling. Om trolling ikke er din intensjon bør du kanskje lese over det du skriver et par ganger med kritiske øyne før du trykker "post". Så da har jeg valgt å gjøre nettopp det du foreslår. Jeg har ignort postene så jeg slipper å lese de. Det er det blokkering gjør. Men i god ånd skal jeg nå gjøre et eksperiment. Jeg skal fjerne blokkeringen. 2 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 ble aldri helt imponert av borderlands2, ufattelig kjedelig alene, og heller ikke det helt store 4player Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Jeg likte mye bedre Borderlands 1. Mulig det er fordi jeg aldri startet spillet før alle dlc var integrert i GOTY. Har alt kommet igjennom Borderlands 2 begge gjennomspillingene, men på slutten var det kjedelig og altfor lett... 1 Lenke til kommentar
gnugfur Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Der var DLC helvettet igang. Lenke til kommentar
DeathXV88 Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 ser forr meg at jeg sitter på en av sand skiffene ser på cl4p-tp og sier NOW!!!! så kaster han til meg Katanaen til Zero og så stikker vi av med prinsessen hehe ser fram til denne tirsdagen jah veldig veldig mye Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Er det ikke torsdag det kommer? Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 ble aldri helt imponert av borderlands2, ufattelig kjedelig alene, og heller ikke det helt store 4player Angrer litt på at jeg ikke ventet til det kom på steam tilbud jeg og Er ganske fett ja, men irriterer meg det med mechromancer greia, og at dlcen kom så fort. Betalte full pris for et helt ok spill. Neste gang venter jeg Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 ble aldri helt imponert av borderlands2, ufattelig kjedelig alene, og heller ikke det helt store 4player Angrer litt på at jeg ikke ventet til det kom på steam tilbud jeg og Er ganske fett ja, men irriterer meg det med mechromancer greia, og at dlcen kom så fort. Betalte full pris for et helt ok spill. Neste gang venter jeg Om du ikke liker spillet, det er jo greit nok. Men du kan ikke klage på antallet timer med underholdning du får for prisen, i tillegg til at det faktisk tydelig er lagt tid og god vilje inn i utviklingen. Spillet er ikke i nærheten av å være like generisk, ensformig og kjedelig som 1'ern. Nå har man faktisk unike lokasjoner, en god (og underholdende) story, plenty med varierte og unike fiendetyper og våpen, osv. Greit om du ikke liker spillet. Jeg likte ikke Dark Souls. Men å si at spillet ikke er verd fullpris fordi det kommer ut en DLC noen uker etter lanseringen (en DLC som visstnok skal være stor og inneholde mye nytt), samt en ny karakter som ikke de ikke klarte å få ferdig til lanseringsdatoen (det var derfor vi som forhåndsbestilte spillet heller ikke fikk karakteren før nå), det synes jeg blir feil. Det er snakk om et spill som du lett kan presse ut 50 timer fra uten at det blir ensformig eller repetitivt. Er et spill såpass gjenspillbart, så vil jeg påstå at det er verd en tikroning per time. Nå koster det jo faktisk ikke såpass mye engang. Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 (endret) ble aldri helt imponert av borderlands2, ufattelig kjedelig alene, og heller ikke det helt store 4player Angrer litt på at jeg ikke ventet til det kom på steam tilbud jeg og Er ganske fett ja, men irriterer meg det med mechromancer greia, og at dlcen kom så fort. Betalte full pris for et helt ok spill. Neste gang venter jeg Om du ikke liker spillet, det er jo greit nok. Men du kan ikke klage på antallet timer med underholdning du får for prisen, i tillegg til at det faktisk tydelig er lagt tid og god vilje inn i utviklingen. Spillet er ikke i nærheten av å være like generisk, ensformig og kjedelig som 1'ern. Nå har man faktisk unike lokasjoner, en god (og underholdende) story, plenty med varierte og unike fiendetyper og våpen, osv. Greit om du ikke liker spillet. Jeg likte ikke Dark Souls. Men å si at spillet ikke er verd fullpris fordi det kommer ut en DLC noen uker etter lanseringen (en DLC som visstnok skal være stor og inneholde mye nytt), samt en ny karakter som ikke de ikke klarte å få ferdig til lanseringsdatoen (det var derfor vi som forhåndsbestilte spillet heller ikke fikk karakteren før nå), det synes jeg blir feil. Det er snakk om et spill som du lett kan presse ut 50 timer fra uten at det blir ensformig eller repetitivt. Er et spill såpass gjenspillbart, så vil jeg påstå at det er verd en tikroning per time. Nå koster det jo faktisk ikke såpass mye engang. syntes personlig det ble fryktelig ensformig og repetativt. Visste ikke om den derre forhåndsbestillingsaken med mechromancer, kjøpte det på steam på release dag. Ble litt irritert bare at jeg måtte betale 10 euro for den (noe jeg ikke gidda), og den er gratis hvis man forhåndsbestiller. For min egen del angrer jeg fortsatt på at jeg ikke venta på et evt steam salg hvor man fikk med den og kanskje evt annen DLC (til jul, skal jeg vedde venstre nøtta mi på). Hvor mange timer underholdning i et spill man får er ikke direkte reperesentativt hvor bra / mye verd det spillet er i mine øyne. (spesielt ikke grindy borderlands 2) Dishonored er et annet spill jeg visste jeg skulle kjøpe på dag 1, nesten ferdig med spillet etter 9 timer, og det var verd hver ei krone.Føler desverre ikke det samme for borderlands 2. Men det er min personlige mening Endret 14. oktober 2012 av BakaBerg Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Nå synes jeg det blir litt for mange stråmenn her! Du plukker ut det ene aspektet, og ser kun på det. Jeg sa jo at spillet er vesentlig forbedret som en forgjenger. De har tatt svakheter fra originalen, og forbedret dem. Det finnes flere fiendetyper, flere våpentyper, en bedre, dypere og mer involverende story, bedre effekter/grafikk, mer interessante lokasjoner - og så videre - i forhold til forgjengeren. Dette, kombinert med at spillet er såpass langt, gjør at spillet (i de flestes øyne) absolutt er verd prisen. Det handler ikke om kun spillets lengde. Og dette sa jeg da i forrige post også. Jeg skjønner hva du mener. Det er alltid fint å få mer for mindre. Men om du synes Borderlands 2 var så kjedelig, så tviler jeg på at en DLC eller en ekstra karakter til det samme spillet - som gir mer innhold av samme type - vil endre din mening om spillet noe særlig. Det er derfor jeg sier det, at det er greit at du ikke liker det. Det er kanskje ikke din type spill. Borderland 1 ble en fryktelig kjedelig affære for meg selv. Men dette med DLC'en og den ekstra karakteren kan da vel ærlig talt ikke sees på som noen store minus? Nei, antallet timer du får i et spill gjør ikke nødvendigvis spillet mer verdt. Men en gratis DLC som legger til flere timer med likedan, vil da heller ikke gjøre det, om du er av denne meningen. Nå skal jeg være forsiktig med å anta hva slags spill du liker og ikke liker, men det er jo godt mulig at Borderlands bare ikke er et spill for deg? Jeg personlig synes BL1 hadde et interessant konsept, men hadde alt for mange store problemer, som det generiske våpenarsenalet, det kjedelige landskapet, intetsigende historie og kjedelige quests. Jeg var skeptisk til BL2 helt til lanseringen. Jeg ville blant annet ha weapon customization, noe jeg ikke fikk. Det så ut som mer av det samme for meg. Men jeg ble positivt overrasket, da de har forbedret spillet såpass kraftig i forhold til forgjengeren. Jeg har det flott med spillet. Men bare i COOP. Slike spill er (IMO) ubrukelige i singleplayer. Det samme gjelder Torchlight, Diablo, Dead Island osv. Lootfest-spill er best når man har en god kompis eller tre. Uansett hvor bra Forza-spillene er, så kommer de nok aldri til å passe helt for meg. Men det gjør dem ikke dårlige i mine øyne bare derfor. Jeg prøver ikke å "rette" din personlige mening eller noe, men jeg er bare uenig i det du sier om at en DLC som kommer ut etter spillet (om vel litt tidlig) gjør selve spillet dårligere, eller gir inntrykk av at spillet er verd mindre penger. Det å gjøre research før man kjøper et spill er alfa omega i dagens industri. Det er viktig å "stemme" med pengesedlene. Kjøp spill som fortjener det. Ikke forhåndsbestill om du er skeptisk eller usikker. Gjør god research. Dette med Mechromancer-DLC'en var ikke akkurat noen superhemmelighet. Det skulle ikke mye til for å finne ut at denne ville bli gratis for de som forhåndsbestilte, men måtte betales for resten. Endret 14. oktober 2012 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Følger alle dlc med dersom en kjøper season pass, eller får en bare rabatt på de kommende dlc dersom en kjøper season pass? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Du får fire store DLC'er. Jeg regner med pirat-DLC'en er den første. Mechromancer og slike andre småting er derimot ikke inkludert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå