smort1 Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Året var 1991! (Olympus Ècru) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
se# Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Morsom sak, trodde jeg hadde sett det meste av kameraer fra den tiden, men dette husker jeg ikke. Olympus kan det med å lage sære modeller. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2012 (endret) Morsom sak, trodde jeg hadde sett det meste av kameraer fra den tiden, men dette husker jeg ikke. Olympus kan det med å lage sære modeller. Takker, se#! Olympus har vel aldri vært redd for å satse, så nå venter jeg bare på en ny satsing på selveste Fourthirds også(f.eks. en OM-FT), og ikke bare på MFT.... Endret 11. oktober 2012 av smort1 Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 En modell jeg ikke visste eksisterte. Utrolig rart design, med tanke på andre modeller fra Olympus. Spennende å følge med på utstillingen din! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2012 En modell jeg ikke visste eksisterte. Utrolig rart design, med tanke på andre modeller fra Olympus. Spennende å følge med på utstillingen din! Takker, Trond Olav! Er nok en av de mest sære dette ja. Bare å følge med, det kommer flere (om ikke fullt så spesielle).... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg