bandito91 Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Noen som vet om man finner Irn Bru i Nord-Norge og i så fall hvor? Eller i Nord-Sverige? Savner virkelig den drikken Takk Lenke til kommentar
CrazyDog Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Kan dessverre ikke svare på spørsmålet ditt, men kan skryte av at jeg skal til England neste uke og å drikke Irn Bru vil være noe av det første jeg gjør der. Lykke til med jakten. Lenke til kommentar
bandito91 Skrevet 10. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2013 litt sent, men screw you! Håpe det smaka godt! Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Irn Bru inneholder Ammonium ferric citrate, som er forbudt som tilsetningsstoff i hele EU+EØS unntatt UK, så her tror jeg ikke du vil ha hellet med deg. Lenke til kommentar
Flying Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Jeg kan ikke finne en eneste kilde som sier at E381 er ulovlig i EU. Hvor har du lest dette? Det ryktes at butikker i Norgesgruppen har avtale med en importør som kan importere Irn-Bru. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå