Redaksjonen. Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Rød Kingston HyperX blir fast inventar etter limited edition-suksess. Disse minnemodulene er egentlig blå Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Og til neste år: HyperX Purple. Jeg holder meg til Kingston ValueRam, i visshet om at jeg ikke går glipp av noe særlig ytelse i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Hehe, ganske morsomme priser for tiden, når jeg tror oppgitt pris "under 500 kroner" for et 2x8GB-sett er en trykkleif... 1 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Og til neste år: HyperX Purple. Jeg holder meg til Kingston ValueRam, i visshet om at jeg ikke går glipp av noe særlig ytelse i det hele tatt. Jug plukker gjerne billigste med kjøleplater på, bare for å slippe direkte kontakt mellom fingre og kretskort/minnemoduler. Føles mer holdbart. 2 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Tja, jeg tar kun på minnemodulene i det jeg setter dem på hovedkortet, og da tar jeg kun på kantene. Riktignok er det litt enklere og mer behagelig å montere RAM med kjøleplater... Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Hehe, ganske morsomme priser for tiden, når jeg tror oppgitt pris "under 500 kroner" for et 2x8GB-sett er en trykkleif... Ja, jeg husker at for en stund siden ble man oppfordret til å kjøpe minne, fordi prisene angiveligivis skulle skyte i været. Men nyhetene er så tabloide her nå for tiden, så man vet jo ikke hva man skal tro. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå