del_diablo Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Så langt som jeg forstår det er eneste forskjellen mellom dyre og billige kabler graden av masseproduksjon, og i noen tilfeller graden av testing før de shippes. Men det er neglisherbart. Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 ..uvesentlig? Kan se bort i fra..? Ikke betydelig? Ubetydelig? Finnes flere norske ord her.. Og ja - det er en god grunn til at forskjellen på dyre og billige hdmi-kabler ikke finnes. Det er at minstemålet for AT KABELEN SKAL KUNNE SELGES SOM HDMI-KABEL må være oppfylt, samme hvor kabelen er laget. Du kan ikke selge en hdmi-kabel som støtter standarden "litt". Slik fungerer det ikke. Da er det ikke en hdmi-kabel, sertifisert for slik og slik standard-versjon. Men mer viktig - da bærer den ikke signalet, og virker ikke i det hele tatt. Så i praksis er hver eneste kabel du kan kjøpe nå (1.3 eller senere) nødt til å virke på stort sett det som er av enheter. Men det der er vel litt for enkelt til å skrive en kort og dårlig skrevet artikkel om, da skjønner jeg. Lenke til kommentar
Madizm Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Kjøp en billig, så prøver du en dyrere! Da merker du godt forskjellen! Kjøpte en billig kabel på expert (typen 300kr-ish), byttet senere til en kabel til 1000kr fra Monster. Med masse fine garantier, der jeg får byttet kabelen i en ny og bedre om jeg måtte trenge det i framtiden! Da er egentlig ikke 1000kr så dyrt! Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Kjøp en billig, så prøver du en dyrere! Da merker du godt forskjellen! Kjøpte en billig kabel på expert (typen 300kr-ish), byttet senere til en kabel til 1000kr fra Monster. Med masse fine garantier, der jeg får byttet kabelen i en ny og bedre om jeg måtte trenge det i framtiden! Da er egentlig ikke 1000kr så dyrt! Hvilke forskjeller merket du? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Men hvis den til 300 viker da her du kastet bort 600 kr. Dessuten om den blir for kort i fremtiden får du da buttet den , det er jo ikke noe feil med den Monster kabler fremstår stort sett som kraftig overpriset. man er ikke god hvis man vil betale 3 ganger normal prisen kun for en garanti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå