Cuneax Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Hop er en robotbagasje som triller etter deg automatisk. Denne kofferten følger deg som en lydig hund Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Gud så unyttig Men gud så kult. Jeg vil ha en slik! 3 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Tror ikke dette vil funke i praksis, for det første er den treig, for det andre så vil den nok velte når det begynner å bli litt folkemengder, hvem har vel ikke dultet borti andres bagasje på flyplassen? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Discworld did it http://en.wikipedia.org/wiki/The_Luggage#The_Luggage 2 Lenke til kommentar
Intueri Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Gud så unyttig Men gud så kult. Jeg vil ha en slik! Seriøst? Det er jo mer arbeid bak å skulle styre en koffert enn å faktisk bare ta tak i håndtaket og bære den. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Discworld did it http://en.wikipedia....age#The_Luggage Det var min første tanke også Hadde den kofferten sett ut som Luggage hadde jeg kjøpt den i går! Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Det som ikke nevnes er at den visstnok bruker Bluetooth 4.0 for å kunne følge deg rundt. http://www.gizmodo.com.au/2012/10/i-want-the-adorable-suitcase-that-can-follow-me-around-an-airport/ Den kunnne sikkert hatt nytte av litt fjæring som motvirker vuggingen vil jeg tro Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Trur den fungerer dårlig i praktisk, men bare å utvikle konseptet og da er den tipp topp Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Gud så unyttig Men gud så kult. Jeg vil ha en slik! Seriøst? Det er jo mer arbeid bak å skulle styre en koffert enn å faktisk bare ta tak i håndtaket og bære den. Akkurat som det er mer arbeid å ordne håret om morgenen enn å bare gå ut. Det ser kulere ut 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Det er ikke èn koffert som er poenget, det er når du har 4 at det lønner seg. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Og hvor mye ekstra vekt blir det på grunn av fremdriftssystemet? Overvekt er jo ikke akkurat billig på fly! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Kanskje de bare følger etter flyet? Lenke til kommentar
Intueri Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Men alvorlig talt ... Har vi mennesker for lite å finne på, i tillegg til altfor mye penger, når vi bruker tid og ressurser på å utvikle fullstendig ubrukelig teknologi? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Vil ikke si at det er fullstendig ubrukelig teknologi. Det finnes nok drøssevis av andre bruksområder enn en koffert på flyplassen. Tviler også på at all teknologien brukt her kommer fra de som lager kofferter. Folk låner fra andre, setter sammen og får et helt nytt produkt. Så tar andre deler eller helheter fra det produktet og setter det med andre. Så får man enda et produkt. Det gjelder å utvide sinnet, se muligheter der andre er blind. Plutselig skyter man gullfuglen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg