Döden Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Se her! Ikke helt sikkert, men man kan håpe! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Når kommer egentlig ps3 da?i 2005?Da trur jeg playstation folke må vente en stund,slik som meg,er ps2 fan :wink: Lenke til kommentar
joac Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Se her!Ikke helt sikkert, men man kan håpe! Ok, her er et mulig intervjuscenario: Vossey: Skal dere gi ut HL2 på konsoll? Valve: Jada, det kommer på XBox, men ikke før om en stund. Vossey: Eksklusive rettigheter på XBOX? Valve: Nei, egentlig ikke... Vossey: Så en gang i fremtiden, så kan vi se HL2 få på andre konsoller som ikke er lagd enda, du kan vel ikke helt utelukke den muligheten kan du? KAN DU DET? Valve: (rygger litt skremt tilbake) Neeeeeei, jeg kan vel ikke bombastisk utelukke at når Sony endelig lager PS3 eller hvis Nintento flekker opp mange penger og faktisk lager en ny marioboks at vi fikser noen andre versjoner nei... Litt av en nyhet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå