andos93 Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Hei, Jeg kjøpte en c-klasse 2001 for litt over 1 måned siden. Jeg har fått det nye vognkortet, men ikke fått noe om omregistreringavgift ennå. Er det noen jeg kan ringe? Siden jeg syns dette er veldig rart. Jeg trodde det med omregistrering skulle komme med en gang du fikk bilen håper på et raskt svar! Lenke til kommentar
joka Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 omreg er som oftest inkl i prisen på bilen ved kjøp hos forhandler.. Lenke til kommentar
andos93 Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2012 joka skrev (På 11.10.2012 den 15.30): omreg er som oftest inkl i prisen på bilen ved kjøp hos forhandler.. kjøpte bilen hos privatperson :/ Lenke til kommentar
joka Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 så vidt jeg vet så må omreg avgift betales på forhånd, men hvis forrige eier har hatt bilen registrert mindre enn 2 mnd så er det gratis omreg. Lenke til kommentar
KristobalM Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Regningen kommer i posten fra tollvesenet, og betales etter omregistreringen har skjedd. Ta kontakt med dem. "Leveringstiden" er varierende, jeg ville nok venta litt til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå