Tommsern92 Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Lufter tanken min på å kjøpe meg en Mitsubishi Lancer EVO, årsmodell etter 2002 helst. Er det noen som har noen erfaringer angående denne bilen, mtp slitasjedeler og problemer generelt? Og hvordan er det å forsikre denne? Er 20 år gammel i fast jobb. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Er en såpass sær bil, at det er sikkert bedre om du hører på EVO-delen til Mitsubishi-klubben: http://forum.mitsubishi-klubben.no/viewforum.php?f=18 Forsikring vil jeg tro havner mellom 25 000 - 50 000, men igjen, en sær bil med mye effekt. PGA, type bil og effekt må du som regel også ringe forsikringsselskap for å få oppgitt pris. Lenke til kommentar
XLIV Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Jeg har selv en Evo IX og har forsikring på ~12.000 i året. Siden jeg har hatt jobb siden jeg var 14, og fast jobb siden jeg var 18 (21 år nå), så ble det billigere. Men det kommer nesten ann på hvor mye du har jobbet og økonomien din. Iallefall det jeg fikk vite av min bank. Det er også noen ting rundt det ved tyverier osv. Det er en veldig populær bil og veldig fristende for tyvene... Noen feil som jeg har opplevd er ved elnettet. Det er noe du kan selv sjekke ved å ta ett kjapt søk i Google hva du burde sjekke. Ellers er det ikke stort jeg har opplevd, men det er en dyr bil, spesielt siden du må ha 2002+. Hadde jeg vært deg ville jeg kanskje ha ventet ett par år. Vet at det er rart når jeg selv har en sånn bil, men jeg kjøpte den av søskenbarnet mitt til en billig penge. Anyways, lykke til i biljakten! Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2012 Tja, jeg har hatt jobbet som lærling i 2år, frem til sommerferien 2012, så nå er jeg ute i fast jobb med fast inntekt på 186kr ca i timen, så økonomien skal nok gå veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå