Kong Tut Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Hei. I folge Mac rumors og mange andre sider pa nettet sa hintes det om en helt ny Imac 27 innen aaret er over. Sa spm mitt er ... er det verdt a kjope en 17000 kr imac Na eller skal jeg vente og se? Den imacen som eksisterer na har litt darlige deler. Darlig videokort og liten oppgraderings mulighet spesielt hvis man driver med animasjon/ programmering og VB/Scripting/SQL og onsker a kunne spille pa fritiden. Vel og merke tenker jeg a kunne eventuelt dual kjore et FireGL kort eller et Tesla kort for den tunge Real time Renderingen, men ang kjop na vs vente og se ... hva gjor jeg? Noen her som FAKTISK VET om den kommer snart eller? Mvh Meg. Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 I følge rykter kommer det en ny imac innen året er omme, muligens med retina skjerm. Jeg ville ha ventet. Det er ikke så lenge å vente på, litt over en måned. Vent og se. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Det kommer en ny modell snart, såvidt jeg har forstått. Den vil koste det samme som dagens modell, mens dagens modell selges ut til redusert pris når den nye kommer. Å kjøpe iMac nå er en dårlig idé. Jeg venter selv på en bedre modell, som bør komme snart. Hvor snart? Bare Apple vet. De er ganske hemmelighetsfulle der borte i Cupertino. Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Spekulasjonene var rette, sitter og ser pressekonferansen, og det komme en ny 80 % tynnere imac, med oppløsning som de ikke har konkret kaldt retina enda, men oppløsningene er 1920x1080 og 2560x1440. Lenke til kommentar
Kong Tut Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2012 Jepp Glad jeg venta. Skal bestille i Des da. Hvis ikke de åpner for bestillingen snart da ? Mvh meg. Lenke til kommentar
Speider-gutten Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Spekulasjonene var rette, sitter og ser pressekonferansen, og det komme en ny 80 % tynnere imac, med oppløsning som de ikke har konkret kaldt retina enda, men oppløsningene er 1920x1080 og 2560x1440. Det er vel samme oppløsning de har på den som nå er forrige modell, så den bør ikke bli retina nå. Sliter å finne musen på 27" iMac Kommer sikkert ikke til å finne den i det hele tatt på retina iMac Men ja, ser det var fordel å vente. Så er det store spørsmålet om du får den før jul eller ikke... Lenke til kommentar
Nåla-i-veggen Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Litt off-topic kanskje, men det virker som om de nye iMacene kommer uten dvd-stasjon. Jeg hadde håpet på bluray, men de har ikke en gang innebygd dvd-spiller? Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Det er bare å kjøpe apples eksterne superdrive. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Jeg har en ekstern Samsung DVD-brenner. Den kan lese CD-plater tilkoblet Mac. Har ikke testet den mye. Vil den virke perfekt tilkoblet en Mac uten innebygd CD-ROM? Vil en Superdrive ha noen fordeler? Endret 26. oktober 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Egentlig tror jeg ikke det er noen forskjeld untatt av at en superdrive er laget av apple. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 (endret) ...og at den ikke virker i Windows/Linux. Endret 27. oktober 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå