SiZoxe Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Hei, Skal kjøpe meg en ny TV, som skal være 40-45 tommer, og koste mellom 3-4k, grunnen til at det må være hos Elkjøp er at jeg har et gavekort der på 2k. Skal spille og se på filmer på TV'en (spille med PS3). Har sett på denne, er denne bra? http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/UE40EH5005XXE/samsung-40-led-tv-ue40eh5005 Lenke til kommentar
SiZoxe Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2012 (endret) ? Endret 13. oktober 2012 av SiZoxe Lenke til kommentar
SiZoxe Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2012 Ingen som kan si om den er bra? Lenke til kommentar
baguett Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Har du kjøpt denne? Sett litt på den selv, men usikker på om den er bra nok. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Har et par av disse hengene rundt på jobb. Det første som slo meg er at den er ganske tykk for å være LED. Minner mer om de første flatskjermene som kom på markedet. Bildekvaliteten har jeg ingenting å si på. Men nå har jeg bare brukt den opp mot PC da. Har ikke prøvd PS3 eller noe på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå