sonne75 Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 (endret) hei jeg købte en opel astra for 3 mdr siden den virker fint og har teknisk ingen problemer. men jeg fandt hurtig ut av bensin og tempertur måler ikke virker samt modtakeren til centrallåsen. jeg har prøvet og sykronoser fjernbetjening. (vet den virker) og jeg har tjekket alle sikringer. så lure på om nogen har haft samme problem og om de vet hvad det kan være. Endret 11. oktober 2012 av sonne75 Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Siden begge deler ikke virker så høres det ut som feil på instrument. Lenke til kommentar
sonne75 Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2012 Begge tre centrallås også. Og ja må jo være instrument. Da benzin måler lyser når den er ved at være Tom. Altså ikke pumpen. Det jeg lure på om nogen vet på en gamle astra Om der er en spændings regulator bak instrumentbrettet som henger sammen. Eller om nogen har en ide hvad det ellers kam være. Lenke til kommentar
sonne75 Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2012 efter lang tid google tror jeg at jeg har fundet ut af det er en spendnings regulator bag istrumentbrettede. nogen vet hvad det koster at få lavet det. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Første jeg ville gjort var å høre med opel om de vet noe om dette. Du snakker om spenningsregulator, men hva har det med saken å gjøre? Om bensinmåleren ikke virker så må det måles det er 5 volt inn på kontakta på armaturen, kan også være defekt måler nedi tanken. At temperaturmåler ikke virker kan også være feil på temperaturføler til instrumentet så jeg ville fått feilsøkt litt på det før du begynner med instrumentet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå