Jan Åge Henriksen Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Utover Andfjorden... Bildet er fjernet. Beskrivelse: Ser nordover Andfjorden og Andøy helt der ute.., der jeg er født og oppvokst. Canon S95 + Texture. Håndholdt. Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Hei, flotte skyer på himmelen. jeg vil anbefale deg å justere fargetonen mer mot kald .. det tror jeg blir veldig mye bedre.. det er mye gul stikk ibildet. Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2012 Hei, flotte skyer på himmelen. jeg vil anbefale deg å justere fargetonen mer mot kald .. det tror jeg blir veldig mye bedre.. det er mye gul stikk ibildet. Hei! Takker for kommentar. Har brukt Texture i dette bildet, derfor denne fargen.., så dette er jo smak og behag. Men mulig jeg kunne valgt litt annerledes...., men synes det ble litt kult da Mvh. Jan Åge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg