Labelle Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Hei, Hadde feil med mitt GoPro kamera som jeg fikk beskjed av Gopro å sende til dem. Jeg sendte kamerat i et beskyttet brev slik pakken veide under 100g sånn det ikke ble så dyrt. Tror det kostet 65kr å sende fra posten. Sende dette brevet for 17 dager siden og jeg sendte en mail til gopro og lurte på om de hadde fått det. Fikk som svar at de enda ikke har dukket opp noe. Fikk ikke noe sporingsnr eller noe siden det gikk som brev. Blir jeg noen gang å se pakken min igjen eller? Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Det var nok ikke et "beskyttet brev", men et vanlig brev. For å få sporingsnummer på brev, så måtte det sendes som et rekommandert brev - http://www.posten.no/produkter-og-tjenester/brev-og-frimerker/rekommandert-brev Du betalte nok 68 kroner, og det er et helt vanlig 50-100g brev til Europa, som er høyere enn 7cm. Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2012 (endret) Det var nok ikke et "beskyttet brev", men et vanlig brev. For å få sporingsnummer på brev, så måtte det sendes som et rekommandert brev - http://www.posten.no...kommandert-brev Du betalte nok 68 kroner, og det er et helt vanlig 50-100g brev til Europa, som er høyere enn 7cm. 67,- faktisk. Sto på kvitteringen:) Det jeg mente med ''beskyttet brev'' var at det var et stort brev med bobbleplast inni. Men spiller liten rolle. Gopro har ikke fått pakken min og det er gått 24 dager nå. Garantert stjelt av noen. Var en som advarte meg dette kunne skje før jeg sendte det. Angrer nå... Suure penger.. Endret 11. oktober 2012 av Mørkeblå Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Det var nok ikke et "beskyttet brev", men et vanlig brev. For å få sporingsnummer på brev, så måtte det sendes som et rekommandert brev - http://www.posten.no...kommandert-brev Du betalte nok 68 kroner, og det er et helt vanlig 50-100g brev til Europa, som er høyere enn 7cm. 67,- faktisk. Sto på kvitteringen:) Det jeg mente med ''beskyttet brev'' var at det var et stort brev med bobbleplast inni. Men spiller liten rolle. Gopro har ikke fått pakken min og det er gått 24 dager nå. Garantert stjelt av noen. Var en som advarte meg dette kunne skje før jeg sendte det. Angrer nå... Suure penger.. Og hva var grunnen til at du ikke sendte videokameraet som Pakke? Da hadde du hatt den forsikret med opptil 10 000 NOK. Rekommandert brev er forsikret opptil 1 000 NOK. Det du skal angre på er at du var gjerrig og brukte den billigste fraktmetoden, ikke at pakken er stjålet eller blitt borte. Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2012 Pakken kom frem. Tollen som holdte den av. Angrer ikke et sekund på jeg valgte den billigste frakten. Hvis jeg sender en pakke og skriver dette er verdt 2000 kr? Blir det ikke jævlig dyrt å sende det da? Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Det går litt på etterpåklokskap, nå er du glad du valgte billigste metode, hadde den faktisk blitt vekke så hadde man vel ikke vært like gald for det? Når det er en enhet som blir sendt for å bli reparert eller erstattet så skal man jo ikke betale avgifter for det (link). Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 10. november 2012 Forfatter Del Skrevet 10. november 2012 Garantien til gopro støtter ikke frakt. Men de betaler når de sender tilbake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå