James Bond Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Hallo Det har seg sånn at jeg har egentlig veldig lyst på nytt kamera. Det jeg har, Eller har hatt i alle disse år jeg aner ikke hvor lenge, Er ett Panasonic TZ5. Problemet er nå at jeg klarer ikke bestemme meg for 2 forskjellige.. Den ene har en utrolig fordel at man kan ta den med omtrent hvor som helst. Den tåler Vann (10m), Støt (Fall 2m), Støv, Kulde, Ripesikker, Klemsikker (100kg) Og det er ett sånt kamera som jeg tror virkelig kunne vært noe for meg, Fordi jeg liker å ta bilder av alt og alle.. Når jeg nå ser på min TZ5 har jeg ikke vært veeldig flink til å passe på den.. Det slipper jeg å tenke på med dette kameraet. Som heter Olympus TG-820: Det jeg vet er at Olympus kameraet tar ganske greie bilder.. Vet om ei som tok det med til Tyrkia og dette var bare ett vanlig gammelt Olympus kamera. Men er det nok? Det andre kameraet jeg sikler på kan både levere alt av gode bilder, Og nå bedre i lavlys enn noen gang og har ett helvettes spekter med funksjoner og kompatibiliteter og dekker egentlig mitt fulle behov for å ta de bildene jeg vil ha. I tillegg til video som er viktig for meg, Her mye bedre enn TG-820. Kameraet Panasonic DMC-TZ30 Dette er vel egentlig det kameraet jeg vil ha.. Men det er ikke vanntett på samme måte, Eller noen av de andre robuste funksjonene som Olympus sitt. Jeg aner rett ikke slett hva jeg skal gjøre, Men hadde håpet noen kunne hjulpet meg litt.. Pris jeg max gir for nytt kamera er 2500,- Takker så mye på forhånd mvh. Alexander Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 (endret) Jeg har selv et gammelt Canon Ixus 870 IS som jeg bruker i situasjoner hvor jeg ikke tør å ta med meg dyrere utstyr. Dette har altså vært med på litt av hvert, mye mer enn hva en skulle tro det kunne tåle, men bort sett i fra kosmetiske skader er det fremdeles helt fint. Trenger du virkelig den ekstra beskyttelsen Olympus gir deg? Hvis svaret er ja, så er jo valget enkelt. Endret 11. oktober 2012 av Phileas Fogg Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 kjøp det du vil ha og ta med en idiotforsikring som dekker det kameraet ikke tåler. Koster ikke mange hundrelapper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå