Gå til innhold

Hjelp! Jeg trenger en jobb... :(

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen,

mitt navn er Martina og føler meg ganske håpløs akkurat nå. Jeg er en jente på 21 år, født og oppvokst i nærheten av Milano, i Milano, men jeg har bodd i Oslo litt over to år nå. Jeg flyttet hit på grunn av kjæresten min som er norsk; vi elsker hverandre mye og taklet ikke et langdistanseforhold derfor virket å flytte til Norge som en god idé.

Fra 1. august 2010 til i dag har jeg vært ansatt som barnehageassistent på Vika og butikkmedarbeider hos House of Oslo mens i Italia var jeg resepsjonist i et hotell og administrasjon sekretær i Milano.

Jeg er en selvstendig og ansvarsbevisst jente og min største lidenskap er språk, jeg faktisk tok Bergenstesten i April og bestått det.

Morsmålet mitt er italiensk, men jeg kan veldig godt norsk og fransk, er flytende i engelsk og studerer russisk språk og litteratur på Universitetet.

Jeg er veldig sosial, glad i mennesker, og har god erfaring med språk, data, sosial arbeid, matlaging og butikkliv. Som person er jeg strukturert og fleksibel, jeg trives med varierte oppgaver og er ikke avhengig av nær oppfølging for å fungere i et nytt miljø.

På tross av mine språkferdighetene og jobberfaring, hadde jeg mange problemer med å finne en god jobb i Norge.

Jeg trenger en jobb nå ellers må jeg flytte tilbake til Italia..

Hjelp :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...