Cuneax Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Mozilla trekker den etter én dag. Nyeste Firefox har alvorlig sikkerhetsfeil Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Ingen har kommentert det ennå. Det kan DU gjøre noe med! Man bare hvis du er istand til å se eledigheten i øynene uten å være bundet av tidligere skamrosing til himmelnivå og ellers skamrosende ord og vendinger det kan bli vanskelig å forsvare nå når den ørtenhundrede feil på FF viser deg også å være alvorlig........ Men bare vent, snart kommer det en ny "versjon" og da kan du skamrose igjen....... Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Ingen har kommentert det ennå. Det kan DU gjøre noe med! Man bare hvis du er istand til å se eledigheten i øynene uten å være bundet av tidligere skamrosing til himmelnivå og ellers skamrosende ord og vendinger det kan bli vanskelig å forsvare nå når den ørtenhundrede feil på FF viser deg også å være alvorlig........ Men bare vent, snart kommer det en ny "versjon" og da kan du skamrose igjen....... Jeg ser ikke problemet. Det er funnet en feil, produktet blir trukket tilbake og sluppet igjen når feilen er fikset. Det virker som om du har noe veldig imot denne nettleseren, m8. 1 Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Ingen har kommentert det ennå. Det kan DU gjøre noe med! Man bare hvis du er istand til å se eledigheten i øynene uten å være bundet av tidligere skamrosing til himmelnivå og ellers skamrosende ord og vendinger det kan bli vanskelig å forsvare nå når den ørtenhundrede feil på FF viser deg også å være alvorlig........ Men bare vent, snart kommer det en ny "versjon" og da kan du skamrose igjen.......Jeg ser ikke problemet. Det er funnet en feil, produktet blir trukket tilbake og sluppet igjen når feilen er fikset. Det virker som om du har noe veldig imot denne nettleseren, m8. Lurer på hvordan denne tråden hadde sett ut dersom FireFox var erstattet med Internet Explorer eller Java. Lenke til kommentar
G Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Jeg beholdt ver.16.0.0 jeg. I dag sjekket jeg for oppdatering og fikk lastet ned 16.0.1 Har den versjonen fått fikset problemet? Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Lurer på hvordan denne tråden hadde sett ut dersom FireFox var erstattet med Internet Explorer eller Java. Da hadde feilen blitt forsøkt feid under teppet og en oppdatering ville kommet om et halvår. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Pussig men jeg har fått flere forespørsler om å oppdatere til versjon 16.0.1 Er den trygg nå ? Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Pussig men jeg har fått flere forespørsler om å oppdatere til versjon 16.0.1Er den trygg nå ? 16.0.1 er versjon med fiks av feilen og helt trygg. Firefox sa at de skulle fikse dette på under et døgn og komme med rettet versjon, og det har de gjort. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå