Jan Erik Engan Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Jotun Bildet er fjernet. Beskrivelse: ............................................... Link til bildesiden Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 veldig spesiell etterbehandling... humm.... jeg tror jeg liker det.... Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2012 veldig spesiell etterbehandling... humm.... jeg tror jeg liker det.... Takker..kjeder meg med innfulensa..så ett produkt av feber dette..hehe...Ville vært ute en tur på morran,men en er alltid så mye tøffere i trynet på kvelden enn om morran;) Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Syns dette ble tøft jeg selv om det var rimelig uvanlig. Artig farve på en malingsfabrikk forøvrig. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2012 Syns dette ble tøft jeg selv om det var rimelig uvanlig. Artig farve på en malingsfabrikk forøvrig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg