HenrikJacobs Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Solnedgang fra Ekeberg, Oslo. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 På min skjerm er det store partier så å si uten informasjon. Sola får kamera til å slippe inn lite lys. Motvirkes med å legge inn kompensasjon; mot pluss. Ser også en del lysbrytning (fargeskinn) i optikken som følge av sollyset. Kranen som stikker fra nede til høyre bør klones bort, siden den ikke er hel. Jeg ville dreid mot venstre, eller ventet til sola såvidt syntes, før jeg tok bildet. Det ville forbedret helhetsinntrykket. Lenke til kommentar
HenrikJacobs Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2012 På min skjerm er det store partier så å si uten informasjon.Sola får kamera til å slippe inn lite lys. Motvirkes med å legge inn kompensasjon; mot pluss.Ser også en del lysbrytning (fargeskinn) i optikken som følge av sollyset.Kranen som stikker fra nede til høyre bør klones bort, siden den ikke er hel.Jeg ville dreid mot venstre, eller ventet til sola såvidt syntes, før jeg tok bildet. Det ville forbedret helhetsinntrykket. Takk for tips! Forventet at lyset fra solen skulle trekke ned. Ta en titt på de andre alternativene jeg har har lastet opp og fortell hva du mener. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg