Kurt Lekanger Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Den neste Office-pakken blir tilgjengelig på enda flere enheter, bekrefter Microsoft. Microsoft Office kommer til iOS og Android Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqzORNGH Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 JADDA!! Finally... Lenke til kommentar
Pernambucano Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Nice, er avhengig av SkyDrive! Lenke til kommentar
Juke Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Digg. Funker jo stort sett bra med Apples iWork-apps på iPad, men regner jo med at Office fra Microsoft vil være en del bedre med tanke på kompabilitet i forhold til Windows-utgaven av Office. Lenke til kommentar
Mr. Smartphone Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Dette er en bra nyhet!!!! Lenke til kommentar
Ron Burgundy Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Dette åpner virkelig opp for fullverdig bruk av tablet! (i alle fall for min del, avhengig av en del funksjoner i disse programmene, siden de brukes som standard på studiet) Lenke til kommentar
mbergersen Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Trodde det var en slik avhengighet vi skulle slippe da Microsoft fikk gjennom dokument standarden sin... kanskje litt naivt av meg... eller oss... Lenke til kommentar
Ron Burgundy Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Om det er meg du sikter til er det spesialfunksjoner i programvaren på studiet, type formeleditor i word og lignende. Vi kan bruke løsninger som openoffice osv, men faller da litt utenfor og må gjøre alt på egenhånd og lete mye på google. Det gidder jeg ikke, ikke til ENHVER tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg