Hveding Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Hei! Recorder ingame osv med et program, som lagrer det i AVI format. Men problemet er, Sony Vegas tar jo ikke inn AVI filer. Får bare denne beskjeden opp: Jeg har prøvd å endre filformat i et annet program som heter Avidemux med x264, men jeg har problemer med det programmet (se link for problemet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1464165) Noen som har andre programmer å anbefalle til å endre filformat ? Er jo fint om kvaliteten ikke blir dårligere etter Mvh Patrick. Lenke til kommentar
Trønderpølse Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 AVS Video Converter funker fett Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2012 Hei! Jeg skulle legge inn en AVI fil i vegas, å fant fort ut at vegas ikke tar denne filtypen. Har lett litt på nett å funnet mange måter å "reparere" dette på. Men ingen av de metodene jeg prøvde funket.. Jeg har prøvd å laste ned codecs, men finner ikke ut hvordan vegas kan "ta imot" disse.. Å endre filtype fra ditt til datt før å få det inn i vegas ser til å virke dårlig ut for min del. Kvaliteten blir som oftest utrolig dårlig, ihvertfall i de utrolig mange programmene jeg har prøvd. Håper iallefall noen her kan hjelpe Evt et program til å endre filtype uten å miste kvalitet på video.. Eller noen som kan hjelpe å sette inn codecs inn i vegas. Har lest hvordan man gjør dette på nett, men så langt har det ikke funket. Mvh Patrick. Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2012 Finnes det et gratis ? Lenke til kommentar
Trønderpølse Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Finnes det et gratis ? Ja, bare klikk her! så klikker du bare på download Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Codecs installeres normalt for windows. I teorien burde Vegas være i stand til å åpne alle filer som kan spilles i Windows Media Player. Kan filen din spilles i WMP ? Hvis du er usikker på hvilken Codec som er bruke i en avi-fil så er VLC et greit program å sjekke det med. (Meny: Tools->Codec-Information - Ctrl-J ) Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2012 Ja men da får jeg en FLOTT logo MIDT på skjermen ! Kjempe bra for film klippet. Lenke til kommentar
Trønderpølse Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Prøv å les mere om dette problemet her.... Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 AVI er hverken en filtype eller et filformat. AVI er en container som kan inneholde mange forskjellige codecs. Sony Vegas har ingen problemer der, så lenge du har installert riktig codec. Du kan f.eks. laste ned og installere K-Lite Mega Codec Pack, da tror jeg du skulle ha dekket opp det meste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå