Hildny Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 No! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Om dette er kunst? No! 1 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Kunst og kunst..spesielt var det,og ser det kan provosere.I mine øyne trenger vi litt provaksjon innen foto også.Men kunne kanskje vært gjort litt mer delikat? 1 Lenke til kommentar
photogurl Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Dette bildet beviser i alle fall én ting; sex sells! (Selv om det nå skulle være bilde av en mannerompe, som jeg mistenker...) Det har rast forbi alle andre bilder i løpet av to dager og havnet på toppen av "mest populære". Det hadde nok ikke ett fuglebilde eller tåkebilde gjort... Det sagt, så er dette bildet ett av de svakere jeg har sett fra Bongo. Du har din egen stil, og noen ganger fungerer den bra, andre ganger ikke - denne gang fungerer ikke bildet i det hele tatt for min del. 1 Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Bilde med tekst som tydelig viser oss hvor nær vi er renessansen, både estetisk og intellektuelt.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg