HanDerVeitu Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Morn. Nå som man har ferie og døgnet ubønnhørt blir forskjøvet har jeg begynt å legge merke til smågufne lyder rundt 3-4 tia på natta. Lydene kan minne om en kar som nettopp har tatt noen skikkelig bakkeintervalldrag/har kols/er generelt veldig anpusten. Altså, tung - svært tung - pusting. Dette har skjedd flere ganger, og nå er jeg blitt en smule interessert i å vite hva nå dette kan være. Har selvsagt prøvd å kikke ut vinduet for å se, men jeg bor i skogen og med mørket atpåtil så er det lettere sagt enn gjort å se. Lydene vedvarer omkring 5-10 minutter og intervallene mellom "gispene" varierer, men omkring 15-20 i minuttet. Så, er det noen som kan ha noen forslag på hva nå dette kan være? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 sikkert bare du som promper uten at du legger merke til det fordi du er så trøtt Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Det er faktisk avisbudet som liker å løpe runden sin. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Jeg trur du har en "peeping tom" utenfor huset ditt. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Pinnsvin. Eller en rev. Mest sannsynlig det første, de kan lage de rareste lyder Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 (endret) .... Endret 15. oktober 2012 av dicktator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå