Ph.D Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Hei, jeg har et tannspørsmål. Noen av fortennene mine er delvis gråe/blanke, og ikke hvite. Hva kommer dette av, og kan jeg gjøre noe for å reparere det? I så fall, hva? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Er de veldig tynne? Kan høres ut som om de er blitt slitt ned, tenner er faktisk gjennomlysne, så man må huske på å pusse bak tennene også.. gnisser du tenner mye? Lenke til kommentar
Oda1982 Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Kan også være tannstein. Kontakt tannlegen for undersøkelse og behandling. Lenke til kommentar
Ph.D Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2012 (endret) De er ikke spesielt tynne. Jeg pusser ikke på baksiden av tennene, det blir jo veldig klundrete. Jeg gnisser ikke tenner. Jeg bor for øyeblikket langt unna tannlegen min, og er kun hjemme i kortere perioder (neste gang til Jul). Blir vanskelig å avtale time med tannlege. Edit: Skrev fastlege, mente selvfølgelig tannlege. Endret 12. oktober 2012 av Ph.D Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Prøv å pusse bak dem du.. det funker fint når du har gjort det litt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå