Melkesjokoladen Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Hei! Som dere ser er jeg ikke god i dataspråket. Jeg trenger et program som enkelt kan kryptere/skjule filer fra fremmede personer. Filene det dreier seg om er taushetsbelagte dokumenter ang. noen av mine praksiselever. (og ikke porr som dere andre tenker). I og med at jeg bruker privat pc i praksis er jeg egentlig pålagt til å slette alle filene etter hver bruk (Eraser) men dette er tungvindt. Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Hei! Som dere ser er jeg ikke god i dataspråket. Jeg trenger et program som enkelt kan kryptere/skjule filer fra fremmede personer. Filene det dreier seg om er taushetsbelagte dokumenter ang. noen av mine praksiselever. (og ikke porr som dere andre tenker). I og med at jeg bruker privat pc i praksis er jeg egentlig pålagt til å slette alle filene etter hver bruk (Eraser) men dette er tungvindt. Jeg bruker Folder Vault, og synes den er enkel og grei. Prøv en demoversjon for å teste ut om det er noe for deg. Den skjuler og låser mappa, og kan kryptere i tillegg. Lenke til kommentar
IamHoward Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Om du virkelig trenger god enkryptering, prøv TryeCrypt. Kan virke vanskelig å sette seg inn i med det første, men bare se en youtube video så går det fort. 2 Lenke til kommentar
arco3 Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Jeg bruker selv Secret Disk. Er veldig fornøyd med det. Anbefales! http://privacyroot.c...glish/sede.html Lenke til kommentar
MRN Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 TrueCrypt ftw. OpenSource (tror jeg) og har ikke hørt noen historier om hvor det har blitt cracket. PGP er ut. Hvis man er litt paranoid så bruker man aldri amerikanske program til kryptering - ever. 1 Lenke til kommentar
LogiT3x Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Hei! Eg bruke My Lockbox og da er enkelt å bruka. Ein velger sjøl kor ein vil lagra mappa som du vil ha tingene dine i. Du trenger ikkje å betala for da .. Veldig bra program for skjuling/kryptering av filer Lenke til kommentar
fenele Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 (endret) Lag en virtuell kryptert disk med DiskCryptor Endret 1. desember 2012 av eleNerf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8713 Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Hvis det er tungvint å slette filer, så er det jaggu ikke enklere å kryptere de. Hva med å gjøre det du er pålagt å gjøre, nemlig å slette de. Nok av eksempler på slike filer er kommet på avveie... Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Om du virkelig trenger god enkryptering, prøv TryeCrypt. Kan virke vanskelig å sette seg inn i med det første, men bare se en youtube video så går det fort. Er ening i hva Iamhoward sier jeg. Men det idelle for deg hadde kanskje vært ett program som sletter fra context menu'en. Om det er og oppdrive, så blir sletting kanskje lettvint nok for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå