AnewZ Skrevet 22. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2012 A: Benk: 70 x 6 x 4 Pendlay: 75 x 6 x 3 Push press: 57,5 x 6 x 4 Chins: 6 x 4 Dips: 6 x 2 B: Bøy ATG (de andre lolla nesten litt over hvor dypt jeg gikk og mente det var unødvendig - må få filmet denne): 90 x 6 x 4 Strak mark: 80 x 6 x 3 Utfall bakover: 55 x 6 x 3 Glute bridge: 130 x 6 x 3 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2012 Glemte å loggføre den ene økta, så skipper den. Her er dagens: Sumo mark: 80 x 12 100 x 10 120 x 8 Chins: BW - 5stk. BW: 100kg Nedtrekk undertak:60 x 8 , 60 x 10. Får en helt ekstrem pump i underarmen, som er grunnen til at jeg ikke klarer å løfte mer. Noen som har erfaring med dette? Spesielt om jeg holder litt bredt. Jo smalere jeg holder jo mindre pump får jeg ( det vil si, jeg får den noen reps senere). Seated row: 39 x 10 39 x 10 39 x 10 39 x 10 Facepull: 36 x 15 36 x 15 36 x 15 36 x 15 Så litt curls for the girls og leg press widowmaker til slutt. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Jeg får også noe helt insane pump i underarmen på ryggdagen, ble faktisk rødfarge på deler av den under økta. Jeg har aldri hatt noe problem med å løfte pga. det da. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2012 Hos meg svir det noe jævlig, er helt sykt. Så når jeg er ferdig med settet så tar det en 10sek ish med intens smerte før pumpen forsvinner Lenke til kommentar
Akse Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Hos meg svir det noe jævlig, er helt sykt. Så når jeg er ferdig med settet så tar det en 10sek ish med intens smerte før pumpen forsvinner wtf, høres spesielt ut, men det er sikkert normalt. Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Samme skjer her, spesielt etter mark. Klarer nesten ikke bevege hendene Bra chins mtp BW, få biffer jeg har sett som klarer det. Keep it up! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2012 Samme skjer her, spesielt etter mark. Klarer nesten ikke bevege hendene Bra chins mtp BW, få biffer jeg har sett som klarer det. Keep it up! Godt å høre at jeg ikke er alene om det! Takk for det Er 192-193cm høy da, så er dessverre ikke såå biff. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Godt å høre at jeg ikke er alene om det! Takk for det Er 192-193cm høy da, så er dessverre ikke såå biff. Skjer med at du har lagt på deg så jævlig da ;p Hva er bf%? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2012 Skjer med at du har lagt på deg så jævlig da ;p Hva er bf%? Jeg aner ærlig talt ikke! Har ikke veid meg på en skikkelig vekt siden slutten av august'ish, har aldri helt stolt på den vekten jeg har i UK. Så skiftet jeg batterier i badevekten her hjemme om dagen og boom 100kg. Var 102,8 på julaften (kvelden) Aner ikke hva bf% er faktisk. Har vært utrolig sløv de siste dagene, så sparer meg til nyåret før jeg starter å trene igjen, da med nytt program. Planen nå fremover er 12 uker SL5x5, så starte deffing i starten av april, og holde det gående ut juni. Usikker på hvilket program etc jeg bør kjøre under deff, vet du hva som er anbefalt? Skal hive inn litt kondisjonsøkter i april så jeg slipper å bli andpusten av å gå på stranda i sommer Lenke til kommentar
Akse Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Jeg kommer til å kjøre samme programmet gjennom deff, med ser for meg at belastningen vil gå en del ned. Legger nok til noe kardio også, trenger mer kondis enn det jeg har nå. Endret 29. desember 2012 av Akse Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Ville ikke kjørt 5x5 om du skal ha et stort underskudd. Synes det du har nå ser solid ut, så jeg ville fortsatt med det. Eventuelt 5x5 frem til deff, og deretter tilpasning i intensitet/økning alt ettersom hvor stort underskudd du skal ha Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 "Spørsmål: Hvilket treningsprogram vil du anbefale på et kaloriunderskudd. Jeg hadde tenkt å følge et program med bare 15-20-repstrening for å brenne så mye kalorier som mulig. Svar: Den største feilen man kan gjøre på en diett er å kun trene med lette vekter og masse repetisjoner. Helt grunnleggende skal du faktisk bruke det samme programmet som på oppbygging, men fordi man tåler mindre trening på underskudd, og fordi fokus er mer på vedlikehold enn økning av muskelmasse og styrke - reduser treningsmengden med ca 30-60% på tunge baseløft, eller omtrent halvparten så mange sett. Et bra oppsett å følge er 5x5 programmet, og så kutte ned til kanskje 2-3 tunge sett på 5 reps på hver baseøvelse i løpet av uka. Du behøver heller ikke være så tøff på progresjonen, her skal du kun inn og stimulere musklene til å opprettholde proteinsyntesen sånn at muskelmasse og styrke bevares. Legg til litt ekstra høyrepstrening i området 15-25 reps for å tømme glykogenlagrene, noe som igjen vil gi "plass" til mer karbohydrater på dietten, og samtidig øke mobilisering og forbrenning av fett som energi. Jeg vil anbefale å separere stimulansene litt, så når du f.eks. trener tung bøy, benk og roing, kjør høyreps på bakside lår, skulderpress og nedtrekk. På dag 2 når du kjører tung markløft, skulderpress og nedtrekk/chins - kjører du høyrepstrening på forside lår (f.eks. beinpress eller bulgarsk utfall), benkpress (her kan du bruke manualer eller maskinøvelse) og roing. 1-3 sett på hver muskelgruppe er et bra område. Du kan også velge å kjøre høyrepstrening som sirkeltrening på helt separate dager fra den tunge styrketreninga. Her er det mange måter å sette opp programmet på. " - Børge Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2012 Perfekt Thor, takk for svar. Foretrekker å kunne løfte litt tungt også, så tror jeg hadde gått rimelig fort lei om jeg måtte holdt på rundt 15 reps hele tiden Planen er å følge 5x5 med god progresjon nå frem til 1. April, så kjøre deff. Hvor stort kcal-underskudd etc tar jeg på gefuhlen utifra målene. Første mnden blir nok heller rolig, og om det er et stykke frem til sommerformen etterhvert så får jeg bare øke underskuddet etterhvert. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2013 God stund siden jeg har trent nå, men i dag var det starten på SL 5x5. Knebøy: 47,5 x 5 47,5 x 5 47,5 x 5 47,5 x 5 47,5 x 5 Benk: 37,5 x 5 37,5 x 5 37,5 x 5 37,5 x 5 37,5 x 5 Barbell row: 35 x 5 35 x 5 35 x 5 35 x 5 35 x 5 Hang-ups - KV ca 100: 3 x 5 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 VILLE løft kompis! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2013 Hehe, ty! Følte meg passe dum når folk glodde på meg under benk-setta etc! Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Haha! 100kg muskelmasse presser i underkant av 40kg i benk. Hadde eg sett det på senteret, hadde eg nok begynt å grine av latter. Men OT, kvifor så ekstremt langt ned? Kvifor ikkje heller begynne med rundt 60kg? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) Følger programmet Så da blir det sånn! Edit: Er litt badboy å tar chins/dips/rear delt flies/face pulls etc når jeg føler for det da, så kjører ikke 100% SL5x5. Endret 7. januar 2013 av AnewZ Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2013 Herregud så flaut. Er så innmari støl i quadsa i dag at det er helt utrolig! 47,5kg i bøy og her sliter jeg med å reise med fra senga. Jesus. Må få kjøpt meg inn ei vekt her i England også, så det kan oppdateres litt hvordan det ligger ann med vekta om dagen. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Hva gjør du i England forresten? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå