Gå til innhold

AnewZ blir fit as fuck til sommeren!

AnewZ

Anbefalte innlegg

C: Lett/medium skuldre, bryst og triceps

Sittende skulderpress med stang:

30 x 12

35 x 10

45 x 6

Floorpress:

28 x 10

28 x 10

28 x 10

Skråflies:

14 x 12

14 x 12

14 x 12

14 x 12

Supersett med sidehev:

Sidehev:

8 x 12

8 x 12

8 x 12

8 x 12

Jm-press:

9 x 10

9 x 10

9 x 10

Triceps pushdown - drop set.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

D: Medium/lett rygg, biceps, bein

Markløft:

92,5 x 12

112,5 x 10

132,5 x 5

Nedtrekk undertak:

75 x 10

75 x 10

75 x 10

Upper back maskin:

45 x 8

45 x 8

45 x 8

Facepull:

27,5 x 15

30 x 14

30 x 14

Stang curl:

25 x 10

25 x 10

Så kuka jeg bare litt rundt med noen biceps-øvelser. Klare ikke trene biceps seriøst, føler jeg bare kuker rundt.

Lenke til kommentar

Bare fortsett å kuk rundt med bicepsen du :tease:

Mad jelly på markløften!

Hehe! Ja, du tar meg nok snart på den.

Marken denne uken var grusom. 9 timer søvn fordelt på to dager så formen var et stykke fra optimal. Tror jeg skal begynne med sumo-mark også fra nå. Det optimale hadde vært og hatt klosser under stanga for å få bygd den opp litt, men det er det ikke tilgjengelig på gymmen jeg trener nå. Men takk! Du er der nok snart du også ;)

Lenke til kommentar

C: Lett/medium bryst, skuldre og triceps

Sittende militærpress:

30 x 12

35 x 10

47,5 x 7

Skråbenk manual:

30 x 8

30 x 8

30 x 8

Vanlig flies:

14 x 12

14 x 12

14 x 12

14 x 12

Superset med sidehev:

9 x 10

9 x 10

9 x 10

9 x 10

Jm-press med manual:

9 x 12

9 x 8

9 x 7

Til slutt triceps-pushdown med tau - dropset. Død

Lenke til kommentar

I dag når jeg kom på gymmen så sier han ene PT'en til meg: Hey squat-man! Jeg er visst en av veldig få på senteret som trener skikkelig ben.

c8f.jpg

Fornøyd med militærpressen i dag. Opp 2,5kg fra forrige økt samt klarte en rep mer også. Begynner endelig å løsne litt på pressen også. 60kg push-press skal opp neste økt!

Lenke til kommentar

Jepp, blir i godt humør av sånt. Nå er det en 3 uker siden (ca) at jeg har kjørt stricte militærpress da jeg har brukt push-press og sittende militærpress i det siste, så jeg er litt usikker.

Edit: For 11 dager siden kjørte jeg sittende militærpress med 42,5kg x 7. I dag som sagt 47,5. Så grei fremgang. Neste økt blir det å øke på de første to settene også, så får jeg se om formen sier 47,5 eller 50. Skal prøve på 60kg i push-press om kroppen sier ja på lørdag.

Endret av AnewZ
Lenke til kommentar

Nja, det begynner å komme seg :) Jeg vurderer også skulderpress med manualer om litt, men for tiden er jeg rett og slett bare for glad i stangen (trolol) til å ville bytte den ut. Virkelig fått sansen for sittende, og push-press er også digg. Anbefaler deg å prøve det!

Lenke til kommentar

Skulderpress og militærpress er vell to navn på samme øvelse? Eller korleis tenker du militærpress er?

I mitt hode er militærpress sittende i rack med olympiastang, skulderpress er hantler, mens overhead press er stående... Eller er jeg helt på bærtur nå? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...