Zarfax Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Det omvente av meg. Har trent hver dag i eksamensperioden, deilig med et avbrekk. Veldig enig i den! Hadde blitt helt skrudd i hodet hvis jeg skulle brukt hele dagen på å lese til eksamen. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2013 Dagens: Benk: 65 4x6 Cable rows: 57,5 4x8 OHP: 40 3x6 Hangups: 4x4 Dips: husker ikke Kommentar: Ikke trent på en uke nå (forrige fredag) - så tok det litt rolig. Energinivået var heller ikke på topp, da dagen har blitt brukt til å øve på eksamen samt ha eksamen (som forøvrig gikk bedre enn forventet). Så ikke akkurat en kanonøkt, men godt å være på'n igjen. Tenker det blir en skikkelig oppkarbing på lørdag, lenge siden nå. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2013 Dagens: Bøy: 85 4x6 RDL: 70 3x8 Gående utfall: 16 x 3 lengder Leg curl: 40 3x8 - seeene negativer Litt core til slutt Kommentar: Rolig økt. Merker at energinivået og trøkket i det siste har vært labert. Men i dag er det OPPKARBING så det har blitt berlinerboller, haribo super mix, snickers og sånn bueno-sjokolade. Aww yeah, er så digggggg. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Gleder meg på dine vegne over berlinerboller! Ahhh!! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2013 Gleder meg på dine vegne over berlinerboller! Ahhh!! Det var smoooth. Men dog ikke like smooth som Ben & jerry's half baked som jeg koser meg med nå! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Mannfolk... Her sitter jeg og knasker epler. 1 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Sjæl. Mager vaniljekesam med bær . Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2013 Mannfolk... Her sitter jeg og knasker epler. Du er bare uberjelly! Nå er jeg derimot mett som faen, husker tilbake i de gode gamle bulkedagene - da var 500g ben & jerry's ingenting. Nå føles det ut som om jeg har spist en tre retters. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Har du bilder i bildetråden om jeg bare leter lenge nok? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2013 Har du bilder i bildetråden om jeg bare leter lenge nok? Nope. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2013 Gitt opp eller? Hva skjer? Drakk 10 dager på rad fra 25. Jun til 5. Juli, så var det bare hjem noen få dager før det var ut på ny ukeslang ferie. Så det har blitt lite trening for å si det slik Lenke til kommentar
Corey Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Ble du fit as fuck og så bare ga faen eller? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 Ble du fit as fuck og så bare ga faen eller? Noe sånt Ikke trent styrke på rett over en mnd nå, men har sparket litt fotball. Tror jeg skal endre treningsmålene mine litt nå til høsten, og få en rimelig grei kondisjon. Tenker at styrketreningen starter rolig opp igjen i neste uke. Blir rolig frem til jeg reiser tilbake på skolen, da blir det fullt kjør med kondisjon/styrke, er planen. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Kva hender min gode mann? Du har vell ikkje slutta å trene regnar eg med? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2014 Kva hender min gode mann? Du har vell ikkje slutta å trene regnar eg med? Ikke trent siden slutten av november Men er snart på den igjen, satser å ta det opp litt mer seriøst nå igjen (ikke trent seriøst siden mai). Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Warrum? Ikkje så gira lenger? :/ Korleis står det til med fett% og kroppsvekt nå? Me hadde vell eit veddemål om fyrstemann til 93kg, var det ikkje? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2014 Warrum? Ikkje så gira lenger? :/ Korleis står det til med fett% og kroppsvekt nå? Me hadde vell eit veddemål om fyrstemann til 93kg, var det ikkje? Neh, ble mye jobb etc i sommer så ble lite av det i sommer, så kom jeg bare aldri i gang før jul skikkelig. Tror jeg ligger på ca 93kilo nå (som jeg har gjort siden mai var det vel) - med muligens litt mer kroppsfett. Forhåpentligvis tar det ikke så lang tid før jeg er i grei form igjen når jeg starter opp igjen med litt løfting. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Kjedleg, du får gje eit lite vink når du startar igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå