Anaio Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Vurdert en deloaduke? Kjedelig å være energiløs, men over all har du jo god progresjon Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2013 Vurdert en deloaduke? Kjedelig å være energiløs, men over all har du jo god progresjon Har 3 uker igjen av programmet. Dvs. jeg har 8 økter igjen. Så nei, blir nok ingen deload-uke før det gitt. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2013 Morgenvekt i dag på beskjedne 104,5kg. Føler ikke eg har spist så mye i det siste, men godt å se at det fortsatt bare peker en vei. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Har du kle som passar? Buksene mine har vorte for trange i låra den siste tida, så eg har nok gått opp minst ein buksestørrelse sidan eg byrja på 5x5 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2013 Nei, det er dårlig med klær som passer nå - hvertfall bukser Menmen, snart bare 2 1/2 uke til deffinga begynner, satser på at ting begynner å passe igjen da. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Det vil nok hjelpe på ja. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2013 Nettopp hatt en prøve som kunne gått bedre, får håpe det blir en B hvertfall. Så nå varmer/trøstespiser jeg med 500ml cookie dough (Ben&Jerry) før det bærer til trening. Blir tungt i dag. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2013 Den isen er god den Indeed. Skulle egentlig ha meg en "half-baked" - ettersom det hadde ikke vært feil. Men cookie dough er smooth den også. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2013 Dagens: Benk: 72,5 5x5 Bøy: 117,5 5x5 Rows: 70 5x5 Kommentar: Gikk faen meg opp i dag også, til tross for at jeg har vært småsyk de siste dagene. Etter bøyen hadde jeg smått vondt i hodet (hatt det hver kveld nå de siste dagene) - så rowsa var et herk. Men ellers greit fornøyd. Klarer jeg å øke 7,5kg til nå på bøyen så må jeg si meg meget godt fornøyd med SL5x5. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2013 Jeg gjentar, beast bøy. Takker. Dog smått sykt at du bare mangler 17,5kg på det jeg gjør med beina .. med hendene. Det er beast det. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2013 Dagens: Bøy: 120 5x5 Press: 5 57,5kg 2 + 3 push press 57,5kg 3 + 2 push press 57,5kg 2 + 3 push pres 57,5kg 2 + 3 push press 57,5kg Mark: 137,5 1x5 Kommentar: Kan ikke være ufornøyd med en økt der 120kg smelles opp, men utrolig kjipt med militærpressen. Tok meg helt ut på første settet, og etter det var det et slit uten like. Jaja, fullførte hvertfall 5 reps hvert sett, selv om det ble et par pushpresses. Kjøpte flytende kalk i dag, så ble 5 reps med overhåndsgrep på marken. Smoothesen det. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2013 Nå ble jeg faktisk motivert til å curle: Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2013 Da var power perfect skona i hus. Leste litt rundt ang. størrelser først og såg at noen anbefalte å gå ned en halv størrelse. Hells no tenkte jeg, og bestillte den jeg til vanlig bruker. Og godt var det, for det er faen ikke mye å gå på. Nå skal vel forhåpentligvis sånne sko sitte rimelig tight - så gidder ikke bytte for å få en halv størrelse større. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2013 Blir et par timer på biblioteket i dag, så viktig med næring. Reknet ut at det blir 3500kcal her, også blir det nok litt kylling/kjøttdeig og helmelk til kvelds. Tung økt i morgen, så viktig å carbe opp skikkelig! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Hvis jeg kan bruke meg selv som referanse, så synes jeg at du tar veldig mye i militærpress i forhold til benkpress. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2013 Hvis jeg kan bruke meg selv som referanse, så synes jeg at du tar veldig mye i militærpress i forhold til benkpress. Takk, I guess. Dog har jeg nok noe å gå på i benken kontra militærpress, som jeg nå har stagnert i. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2013 Sup beotches. Dagens økt: Bøy 122,5 5x5 Benk 75 5x5 Row 72,5 5x5 Kommentar: Sweet med nye sko, men Gud det var tungt for det. Fikk også litt smerter i høyre kne, men ikke noe stress. Merket dog på musklene at de virkelig hatet dagen, gjorde nesten vondt på noen av repsa. Hvertfall de første repsa etter pause. Til og med om jeg bøyde meg litt mellom setta uten noe vekt så gjorde det vondt i musklene. Menmen, I DONT GIVE A FUCK. Ellers greit fornøyd med dagen, ny kilo og rep rekord i bøy og reptangering i benk. Aldri benket mer kg enn 75 tror jeg, så skal bli fett å benke 77,5 på lørdag. Failet når jeg skulle prøve 1 rep på 77,5 i sommer (Juni). Så fett det. Rows gikk egentlig ganske greit. Fikk ikke buksa over rumpa etter treningen da, så det sugte litt. Såg ut som tidenes sagger. Helt ok pump med andre ord. Morgenvekten var forresten her om dagen småbøse 105,6. Aner ikke hvor alle kiloene kommer fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå