Gå til innhold

AnewZ blir fit as fuck til sommeren!


AnewZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dagens:

 

Benk:

 

72,5 5x5

 

Bøy:

 

117,5 5x5

 

Rows:

 

70 5x5

 

Kommentar: Gikk faen meg opp i dag også, til tross for at jeg har vært småsyk de siste dagene. Etter bøyen hadde jeg smått vondt i hodet (hatt det hver kveld nå de siste dagene) - så rowsa var et herk. Men ellers greit fornøyd. Klarer jeg å øke 7,5kg til nå på bøyen så må jeg si meg meget godt fornøyd med SL5x5.

Lenke til kommentar

Dagens:

 

Bøy:

 

120 5x5

 

Press:

 

5 57,5kg

2 + 3 push press 57,5kg

3 + 2 push press 57,5kg

2 + 3 push pres 57,5kg

2 + 3 push press 57,5kg

 

Mark:

 

137,5 1x5

 

Kommentar:

 

Kan ikke være ufornøyd med en økt der 120kg smelles opp, men utrolig kjipt med militærpressen. Tok meg helt ut på første settet, og etter det var det et slit uten like. Jaja, fullførte hvertfall 5 reps hvert sett, selv om det ble et par pushpresses. Kjøpte flytende kalk i dag, så ble 5 reps med overhåndsgrep på marken.

 

Smoothesen det.

Lenke til kommentar

Da var power perfect skona i hus. Leste litt rundt ang. størrelser først og såg at noen anbefalte å gå ned en halv størrelse. Hells no tenkte jeg, og bestillte den jeg til vanlig bruker. Og godt var det, for det er faen ikke mye å gå på. Nå skal vel forhåpentligvis sånne sko sitte rimelig tight - så gidder ikke bytte for å få en halv størrelse større.

Lenke til kommentar

Sup beotches. Dagens økt:

 

Bøy 122,5 5x5

Benk 75 5x5

Row 72,5 5x5

 

Kommentar: Sweet med nye sko, men Gud det var tungt for det. Fikk også litt smerter i høyre kne, men ikke noe stress. Merket dog på musklene at de virkelig hatet dagen, gjorde nesten vondt på noen av repsa. Hvertfall de første repsa etter pause. Til og med om jeg bøyde meg litt mellom setta uten noe vekt så gjorde det vondt i musklene. Menmen, I DONT GIVE A FUCK.

 

Ellers greit fornøyd med dagen, ny kilo og rep rekord i bøy og reptangering i benk. Aldri benket mer kg enn 75 tror jeg, så skal bli fett å benke 77,5 på lørdag. Failet når jeg skulle prøve 1 rep på 77,5 i sommer (Juni). Så fett det. Rows gikk egentlig ganske greit.

 

Fikk ikke buksa over rumpa etter treningen da, så det sugte litt. Såg ut som tidenes sagger. Helt ok pump med andre ord.

 

Morgenvekten var forresten her om dagen småbøse 105,6. Aner ikke hvor alle kiloene kommer fra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...