AnewZ Skrevet 4. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2013 Bra lår, for lite legger Joa, ser noe uproposjonert ut nå. Men ligger mye mer fett på lårene kontra leggene, så antar at etter deff så vil det bli rimelig bra. Leggene er 42cm circus, så de er ikke veldig små heller. To much squat Kan aldri bli nok squats! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2013 Dagens økt: Bøy: 110 5x5 Press: 52,5 5x5 Mark: 127,5 1x5 Kommentar: Var spent på hvordan dagens økt kom til å bli mtp at det ble vel mye øl og vodka før OT i går. Helte i meg en monster og en red bull før trening å kjørte på. Bøyen gikk fint, men pressen var i dag noe helt grusom. Brukte sikkert 10sec på å få opp rep 25 - skalv i hele kroppen ftw. Måtte til og med jukse på noen reps (altså, ikke legge den ned på kassa ). Er også første gangen markløften har vist seg å være litt anstrengende. Alle repsa med overhånd, ikke noe stress der enda. Ellers en ganske ok økt. Nå er det 600g kylling med ris. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Du er sterk i bøy, det skal du ha Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2013 Du er sterk i bøy, det skal du ha Ty! Begynner å komme seg den bøyen ja. Sitter å tenker på hva jeg skal kjøre på deff. Ligger mellom ny runde x-size eller prøve x-press tror jeg. Med x-press kan jeg kjøre 1 dag med kardio mens x-size er mer volum. Input? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Er det egentlig vits i å kjøre volumprogram på deff? Man vil jo bygge minimalt om noe masse uansett. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2013 Når man har så mye fett som meg å ta av så kommer jeg til å få all kinds of gainz selv på deff. Neida. Jeg aner virkelig ikke, derfor jeg lurer. Men ser flere som har trent med x-size på deff og hatt gode resultater. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Ja, hvorfor ikke prøve. Jeg kommer til å fortsette med mitt på samme måte. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2013 PHAT? Akse driver med et hjemmesnekra program om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) Bøy: 112,5 5x5 Benk: 70 5x5 Rows: 67,5 5x5 Hangups: 5 reps Chins: 5 reps Kommentar: Meget tungt noen av repsa på bøyen. Kjenner det skal bli smoothesen med 2 dager fri nå fra bøying. Benken og rowsa gikk forsåvidt greit. Tok også 5 reps chins og hangups med full ROM for å teste hvordan armen reagerte. Gikk ganske greit i dag, ikke særligi til smerter som jeg har hatt tidligere. KV på ca 103-104 tenker jeg. Endret 8. mars 2013 av AnewZ Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2013 Og da var: kjøpt inn. Nå bør det bli sick gains i bøy. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2013 Me jelly! 800 spenn fra amazon, helt greit. Lenke til kommentar
Robols Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Nice! Fortell hvordan de er å bruke Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2013 Gruer meg til trening i dag. Formen har rett og slett vært dårlig hele helga og er ikke særlig bedre i dag. Energinivået er på 2/10. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 (endret) Hadde ein ræva inngang til trening på laurdag, men hjalp å trene for min del. Er du sjuk, eller berre energimangel? Endret 11. mars 2013 av archanios Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2013 Mulig jeg brygger på noe. Vondt i halsen har jeg også, men satser på at det går over. Energi har jeg fått nok av i helga, så er nok ikke det. Satser på at energien kommer når jeg går inn gymdøra! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2013 Dagens økt: Bøy: 115 5x5 Press: 15 5x3. 1x4 og 1x4+1 (1 push press) Mark: 132,5 1x5 Kommentar: Første gang jeg ikke har klart å fullføre alle repsa i dag QQ. Kjøpte meg et 200-kroners belte fra Harbringer i dag før trening som jeg brukte på arbeidssettene. Tenkte det var greit mtp at jeg nå repsperser og kiloperser i både knebøy og militærpress. Knebøyen var tung, men gikk greit. Militærpressen var grusom. Set 4 og 5 var grisetunge. Markløften gikk fint. 4 reps med vanlig grep og 1 med mixed, kjente den sklei litt ut av hånda på rep 4. Ellers greit fornøyd med økta mtp hvor sliten jeg har vært i dag og de siste dagene. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Ser ut som en veldig fin økt, men jeg kjenner til det. Kjedelig å trene når energinivået er på bunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå