AnewZ Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 Godt å kome opp på 100 i bøy igjen reknar eg med. Korleis var 110 i går? Mykje å gå på? Skal jeg love deg! Er vel ikke veldig lenge til du heller er oppe der nå. 110 gikk greit det, hadde nok fint klart 5x5 i det nå tror jeg. Men modererte meg da jeg ikke ville slite meg helt ut før dagens økt. Var uansett ny PR da, både 1RM og 2RM 1 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Gratulerer med det. Litt lavt mtp den biffe kroppen då. Blir mange nye persar framover altså.. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 Gratulerer med det. Litt lavt mtp den biffe kroppen då. Blir mange nye persar framover altså.. Det er sant! Men jeg har aldri makset i bøy, eller 2RM etc. På forrige program så løftet jeg 3x4-6 i bøy og da tok jeg aldri mindre enn 4 reps. Knebøyen var dog mye lettere nå på 5x5 enn den var før når jeg var oppe på 100kg. Så virker som kroppen responderer greit på 5x5 så langt. Og ja, satser på at det blir nye perser nå hver trening fremover i bøy Var forresten ny PR i press også om jeg ikke tar feil. Aldri vært i nærheten av 5x5 på 47,5. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2013 B: Tun ben Knebøy: 102,5 x 4 102,5 x 3 102,5 x 3 102,5 x 3 Forrige økt med samme vekt i bøy. Dagens: bøy: 102,5 5x5 benk: 65 5x5 rows: 62,5 5x5 + 4-5 reps med power cleans(?) - når man starter i markposisjon å fyrer de opp til brystet - mest for fun da det var noen digg chicks i nærheten, så måtte tøffe meg litt. Aww yeah. Kommentar: Bøyen i dag var tung. Merker at grimasene kommer frem litt nå ja, og er ikke like fornøyd med alle repsa, men det går fortsatt greit opp. De to andre var plankekjøring. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Hvilke rows kjører du? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2013 Hvilke rows kjører du? Pendlay Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2013 Måtte gjøre om litt på rekkefølgen i dag, var noen chicas som var i bøystativet i dag og hvem er jeg vel til å avbryte noen som er på jakt etter en bedre rumpe (noe begge kunne trengt - selv om de ellers såg greie ut). Militærpress: 50 5x5 Bøy: 105 5x5 Mark: 122,5 1x5 Kommentar: Tung militærpress i dag. Bøyen var tung, men gikk fint. Fornøyd med ca 22/25 reps, noe som kan sies å være greit. Markløften gikk lett opp, selv med overhåndsgrep. Ellers vurderer jeg å kjøpe belte, sliten i korsryggen i dag etter militær og bøy. Mulig at økten var litt tyngre enn vanlig, døgnet fra tors til fredag. Går utifra at det ikke er optimalt. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Viktig å ta vare på chicas i bøystativet. Tvilar på at døgning er spesielt optimalt nei, men du kjenner vel stort sett på kroppen om det er tyngre enn det burde vere. Skal opp på 50 i løpet av veka i ohp, må nok berre gutse på og satse på å få det opp. Klart dårligaste/minst populære øvelsen på programmet for min del. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2013 Viktig å ta vare på chicas i bøystativet. Tvilar på at døgning er spesielt optimalt nei, men du kjenner vel stort sett på kroppen om det er tyngre enn det burde vere. Skal opp på 50 i løpet av veka i ohp, må nok berre gutse på og satse på å få det opp. Klart dårligaste/minst populære øvelsen på programmet for min del. Ja, helt enig ang. OHP. Er en bitch. Nå er det bare OHP 1 gang neste uke, men forventer at det blir grisetungt å øke til 55-57,5 om to uker. Men det får så være. Fornøyd med økningene så langt, alle økninger inne OHP og bøy nå fremover er bare positivt. Legger ved dagens middag, føler jeg må ha litt bilder også i loggen: 1 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Nice meat, bro. 9/10, would eat. 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Drit i mat, vi vil se geeeeeeeeinz Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2013 Nice meat, bro. 9/10, would eat. Godt var det også! Drit i mat, vi vil se geeeeeeeeinz biffen symboliserte geeeinz. Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Klart vi vil se mat. Ikke bare symboliserer det gainz slik AnewZ påpeker, men insulinnivået mitt fikk seg en instadipp av symboliseringen, så ikke bare gainer AnewZ; han inspirerer andre til å gjøre det samme ved å trigge cravings (og kcals = gainz). Dessuten er biff bedre enn prottinpulver, vil jo ikke reklamere for bol heller. 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Når jeg leser innlegget ditt, Anaio, så føler jeg meg gammel... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2013 "Bursdag:Mai 16, 1984" - Lies. Er ikke du sånn 89-90 mod da? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Nå føler jeg meg ihvertfall gammel Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2013 Drit i mat, vi vil se geeeeeeeeinz Greit. Skal få en liten tease i dag. Bøy: 107,5 5x5 Benk: 67,5 5x5 Rows: 65 5x5 Kommentar: Bøyen var tung i dag gitt, resten var kake. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå