AnewZ Skrevet 18. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2013 Bøy: 92,5 5x5 Benk: 60 5x5 Rows: 57,5 5x5 Kommentar: Grei økt. Noen av repsene på knebøy var tungt, men ikke tyngre enn at jeg kunne ha en 4-5sekunders stopp i bunn på rep 25. Benken og rowsa var cake. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Ja, jeg håper for guds skyld at den benken var cake. Du er jo over hundre kilo Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2013 True, men jeg suger i benk, er nok ikke lenge til det begynner å bli tungt. Alltid vært svak der Aldri hatt en bench-bro fase Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 True, men jeg suger i benk, er nok ikke lenge til det begynner å bli tungt. Alltid vært svak der Aldri hatt en bench-bro fase Skaff deg supersokker, det hjelper på gainza! Det kommer seg, skal du se Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2013 Skaff deg supersokker, det hjelper på gainza! Det kommer seg, skal du se Haha, what?! Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Haha, what?! Jeg har fire par supersokker! Slike som går halvveis opp på leggen (markløftsokker, om du vil). Alle med Hello Kitty og hjerter på, og alle rosa i en eller annen nyanse. Bruker dem bare når jeg skal løfte, og så fort sokkene kommer på er jeg maxextreme klar. I tillegg kjefter jeg høylydt på Kitty om løftene er dårlige. Det er klart folk ser litt rart på meg, spesielt bros, men det slutter de med når de ser jeg løfter mer enn dem. 4 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Syns absolutt at du skal få deg supersokkar med Hello Kitty på. Om ikkje det motiverer til å løfte tungt, så er det nok ingenting som gjer det. Ei veke til 100 i bøy no! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2013 Hvor får man kjøpt det da!? Hørtes spenstig ut. Og ja, gleder meg til tresifret i bøy igjen. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2013 H&M Muligens jeg må innom H&M i påsken, evt se om de selger det her i UK også. Dagens økt: bøy: 95 5x5 eller 6, litt usikker på hvor mange sett jeg tok. press: 45 5x5(6) - samme her. Kom litt ut av tellinga, lol. mark: 112,5 1x5 - her er jeg helt sikker på at det bare ble 1 sett. Kommentar: Bøyen går fremdeles lekende lett opp egentlig. Pressen i dag var tung, siste settet var slitsomt. Begynner også å merke at det er kilo på marken, som var på tide. 1 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Hehe, har same problemet sjølv. Usikker på kva som gjer det, men eg må innimellom sitte å regne sånn omtrent kor lange pauser eg har hatt for å finne ut kor mange sett eg har tatt. (om eg hugsar når eg begynte å løfte) Har hatt nokre gongar då eg ikkje veit om det blei fem sett eller fleire. Men om det endte med seks, så har du fått bedre trening. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2013 Bøy: 97,5 5x5 Benk: 62,5 5x5 Pendlay rows: 60 5x5 Kommentar: Grei økt. Noe sliten under bøyen, tok 3 sett på 5min, ganske sliten på sett 3. Fire og fem var det business as usual. Benk går opp greit, selv om jeg prøver å terpe teknikken så syns jeg det er vanskelig å klemme skuldrene ned baki benken under alle repsa. Rows går fint, herlig øvelse. Gårsdagens glade var når en i klasen sa: X get off them roids man! Lenke til kommentar
archanios Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 3 sett på 5 minutt vert nok fort litt tungt ja. Ein kjenner det stort sett på kroppen når den er klar for eit nytt sett, men eg prøvar stort sett å ha minimum 1.30 pause før eg gjer meg klar og som oftast blir det lengre pauser. Du må nok slutte med roids ja. Kan ikkje verte for stor heller. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Hvor bredt holder du stanga, og hvor senker du den? Jeg liker å holde bredt og senke stanga ved nipplene for skikkelig aktivering av brystet. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2013 3 sett på 5 minutt vert nok fort litt tungt ja. Ein kjenner det stort sett på kroppen når den er klar for eit nytt sett, men eg prøvar stort sett å ha minimum 1.30 pause før eg gjer meg klar og som oftast blir det lengre pauser. Du må nok slutte med roids ja. Kan ikkje verte for stor heller. Jeg vet, men så langt har det vært så lett at jeg har ikke trengt så lenge pauser. I dag var det så kort fordi jeg trente med en som sprang intervaller så hadde ikke så god tid Men må nok ha lengre pauser nå fremover ja. Hvor bredt holder du stanga, og hvor senker du den? Jeg liker å holde bredt og senke stanga ved nipplene for skikkelig aktivering av brystet. Lillefingeren litt innenfor de ringene på oly-stengene, altså ganske smalt. Så "knekker" jeg stanga for å få de "tucket" inn mot kroppen for å unngå for mye stress på skuldre. Senker stanga ned til der brystet starter, altså noe nedenfor nippelene. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Da vil du vel automatisk løfte mindre pga. lavere aktivering av brystet? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2013 Da vil du vel automatisk løfte mindre pga. lavere aktivering av brystet? Ser ingen grunn til at jeg skulle løfte mindre pga teknikken. Joda, med fullt oppspenn (noe jeg er alt for stiv til å klare uansett) og meget bredt grep så vil man jo løfte mer pga. mindre løftebane. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2013 Hadde en liten økt i dag, mest for å hjelpe noen med teknikk og sånn men fikk trent litt selv: Bøy: 40x10 60x10 80x6 100x3 110x2 Bøy til benk: 60x15 90x10 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 Bøy: 100 5x5 Press: 47,5 5x5 mark: 117,5 1x5 Kommentar: Damn jeg er sliten i core og ben nå. Burde ikke tøffet meg så mye i går. Kjenner det skal bli godt med noen dager treningsfri nå. Pressen var også ganske tung i dag. Markløften gikk som vanlig veldig lett. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Godt å kome opp på 100 i bøy igjen reknar eg med. Korleis var 110 i går? Mykje å gå på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå