Gå til innhold

AnewZ blir fit as fuck til sommeren!

AnewZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, what?!

Jeg har fire par supersokker! Slike som går halvveis opp på leggen (markløftsokker, om du vil). Alle med Hello Kitty og hjerter på, og alle rosa i en eller annen nyanse. Bruker dem bare når jeg skal løfte, og så fort sokkene kommer på er jeg maxextreme klar. I tillegg kjefter jeg høylydt på Kitty om løftene er dårlige.

Det er klart folk ser litt rart på meg, spesielt bros, men det slutter de med når de ser jeg løfter mer enn dem.

• Liker 4
Lenke til kommentar

H&M :D

Muligens jeg må innom H&M i påsken, evt se om de selger det her i UK også.

Dagens økt:

bøy:

95 5x5 eller 6, litt usikker på hvor mange sett jeg tok.

press:

45 5x5(6) - samme her. Kom litt ut av tellinga, lol.

mark:

112,5 1x5 - her er jeg helt sikker på at det bare ble 1 sett.

Kommentar: Bøyen går fremdeles lekende lett opp egentlig. Pressen i dag var tung, siste settet var slitsomt. Begynner også å merke at det er kilo på marken, som var på tide.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe, har same problemet sjølv. Usikker på kva som gjer det, men eg må innimellom sitte å regne sånn omtrent kor lange pauser eg har hatt for å finne ut kor mange sett eg har tatt. :p (om eg hugsar når eg begynte å løfte) Har hatt nokre gongar då eg ikkje veit om det blei fem sett eller fleire. Men om det endte med seks, så har du fått bedre trening. :)

Lenke til kommentar

Bøy:

97,5 5x5

Benk:

62,5 5x5

Pendlay rows:

60 5x5

Kommentar: Grei økt. Noe sliten under bøyen, tok 3 sett på 5min, ganske sliten på sett 3. Fire og fem var det business as usual. Benk går opp greit, selv om jeg prøver å terpe teknikken så syns jeg det er vanskelig å klemme skuldrene ned baki benken under alle repsa. Rows går fint, herlig øvelse.

Gårsdagens glade var når en i klasen sa: X get off them roids man!

Lenke til kommentar

3 sett på 5 minutt vert nok fort litt tungt ja. Ein kjenner det stort sett på kroppen når den er klar for eit nytt sett, men eg prøvar stort sett å ha minimum 1.30 pause før eg gjer meg klar og som oftast blir det lengre pauser.

Du må nok slutte med roids ja. :p Kan ikkje verte for stor heller.

Lenke til kommentar

3 sett på 5 minutt vert nok fort litt tungt ja. Ein kjenner det stort sett på kroppen når den er klar for eit nytt sett, men eg prøvar stort sett å ha minimum 1.30 pause før eg gjer meg klar og som oftast blir det lengre pauser.

Du må nok slutte med roids ja. :p Kan ikkje verte for stor heller.

Jeg vet, men så langt har det vært så lett at jeg har ikke trengt så lenge pauser. I dag var det så kort fordi jeg trente med en som sprang intervaller så hadde ikke så god tid :p Men må nok ha lengre pauser nå fremover ja.

Hvor bredt holder du stanga, og hvor senker du den? Jeg liker å holde bredt og senke stanga ved nipplene for skikkelig aktivering av brystet.

Lillefingeren litt innenfor de ringene på oly-stengene, altså ganske smalt. Så "knekker" jeg stanga for å få de "tucket" inn mot kroppen for å unngå for mye stress på skuldre. Senker stanga ned til der brystet starter, altså noe nedenfor nippelene.

Lenke til kommentar

Da vil du vel automatisk løfte mindre pga. lavere aktivering av brystet?

Ser ingen grunn til at jeg skulle løfte mindre pga teknikken. Joda, med fullt oppspenn (noe jeg er alt for stiv til å klare uansett) og meget bredt grep så vil man jo løfte mer pga. mindre løftebane.

Lenke til kommentar

Bøy:

100 5x5

Press:

47,5 5x5

mark:

117,5 1x5

Kommentar:

Damn jeg er sliten i core og ben nå. Burde ikke tøffet meg så mye i går. Kjenner det skal bli godt med noen dager treningsfri nå. Pressen var også ganske tung i dag. Markløften gikk som vanlig veldig lett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...