Gå til innhold

AnewZ blir fit as fuck til sommeren!


AnewZ

Anbefalte innlegg

Har kun lest de to siste samt første siden, men slik jeg har forstått det kjører du SL5x5 nå.

 

Synes du at du får trent nok armer med det programmet? Jeg kjørte det i ca. 3 måneder, og økte voldsomt på knebøy (fra ca. 70 til 110 kg, gikk fra ca. 70 til 85 kg i kroppsvekt), men følte ikke at jeg var i nærheten av å bli like sterk i armene.

 

Hvor mye kalorier får du i deg hver dag forresten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har kun lest de to siste samt første siden, men slik jeg har forstått det kjører du SL5x5 nå.

 

Synes du at du får trent nok armer med det programmet? Jeg kjørte det i ca. 3 måneder, og økte voldsomt på knebøy (fra ca. 70 til 110 kg, gikk fra ca. 70 til 85 kg i kroppsvekt), men følte ikke at jeg var i nærheten av å bli like sterk i armene.

 

Hvor mye kalorier får du i deg hver dag forresten?

 

Tja, jeg har økt greit i militærpress og satser på at jeg får økt litt i benk også nå de neste to ukene, selv om det er der jeg sliter mest. Men ellers er jeg greit fornøyd med progresjonen på armene også. Må innrømme at jeg aldri har brydd meg så mye om armtrening da, men du kan jo bare hive inn noen ekstra øvelser på armer om du føler for det :) ? Jeg har tatt litt dips/hangups når jeg har følt for det, ikke alltid ført opp i loggen heller. Hadde jeg ikke hatt en litt trøblete arm (som er nå friskmeldt) så hadde jeg nok tatt det enda mer også. Men ser ikke noe problem med å ta litt mer armer på programmet om du ønsker det. Ellers har du jo hatt ganske drøye økninger da, har du loggbok?

 

Aner ikke hvor mye kalorier jeg får i meg, men mtp at jeg har gått opp ca 5kg de siste 3mndene, så har hatt overskudd.

Lenke til kommentar

Dagens:

 

Bøy:

 

125 5x5

 

Press:

 

56 5,4,3,3,3 - pluss noen push press etter de setta jeg ikke klarte 45

 

Mark:

 

142,5 1x5

 

Kommentar: Da var målet på bøyen nådd, smooth. Var grisetungt da, et par av repsa var ikke helt 110% - kom litt frempå, men det får gå. Pressen var i dag som de siste 4 gangene grisetung. Marken gikk faktisk overraskende lett, og godt er det. 4 av repsa med overhåndsgrep, så tok jeg mixed grip på siste reppen bare for å være sikker på at den ikke skulle skli ut. Fornøyd.

Endret av AnewZ
Lenke til kommentar

Veldig bra bøy og mark. Berre å kjøre på vidare! Pressen er ei skikkelig bitch. Gikk du ned frå sist?

 

Takker, ja - men tror det sier stopp nå veldig kjapt i bøyen :p Dog ganske sikker på at jeg skal klare marken helt opp til uke 12.

 

Ja, gikk ned 1,5 kilo fra forrige trening - fant ut at det var ikke noe poeng i å prøve meg på 57,5 eller høyere i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...