OlaHaldor Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Jeg har i et års tid nå leid server hos Kerpluncgaming.com - men med utrolig mye styr og upålitelig oppetid ser jeg meg om etter noe annet. Serveren brukes kun til vanilla Minecraft, stort sett av min lillesøster på 11 og 4-5 venninner av henne. Jeg er innom av og til for å hjelpe med redstone for å fikse dører, automasjon og lignende. Kerpluncgaming har en fin pris, men har hatt utrolig store problemer med oppetid som nevnt, og ikke minst administratorpanelet. Det er treigt eller nede rett som det er. Supporten er som regel kjapp, men de virker ikke til å vise forståelse for problemene. Om noen har tips til andre steder å leie er jeg dønn klar til å si opp leien der, og leie et annet sted. Og før du ber meg om å sette opp server på en egen maskin; joda. Jeg pleier å sette opp server på LAN, men jeg har dessverre ikke mulighet til å ha en maskin stå å gå 24/7. Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 munservers.com Lenke til kommentar
OveM Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Etter å ha funnet anbefalinger, endte jeg på fragnet.net. Har fungert fortreffelig sålangt Lenke til kommentar
Soiarn Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 https://my.iperweb.com/cart/overzold/ Italiensk. Lav ping (rundt 40ms) Rundt $2 per gigabyte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå