Mr. Pants Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) Spillbransjen i dag er preget av oppfølgere til storspill som COD, Mario, Assassin's Creed, Halo og Battlefield. En ganske grei regel for spillselskap og firmaer generelt er at ting som selger bra blir satset videre på. Det er dog ikke disse spillene denne tråden handler om. Den handler om spillene som aldri fikk de oppfølgerne de fortjente. Enten de var en del av en lengre serie, eller om det kun ble med det ene spillet. Jeg ønsker å høre om kanselleringer eller uteblivende annonseringer som stakk deg ekstra hardt i hjerterota. Det er lov å klage over skuffende oppfølgere så lenge dere forklarer hvorfor dere gjør det. Mitt valg? Timesplitters-serien. Timesplitters: Future Perfect kom ut i 2005, like før online-spilling begynte å ta av på konsoll. Siden har det ikke kommet et eneste nytt spill i serien. Jeg er nok ikke den eneste som sitter igjen med gode minner fra multiplayeren til Timesplitters 2, og jeg hadde gitt mye for å sett serien få en oppdatering til dagens pc-er og konsoller. Edit: Redigerte posten litt slik at vi unngår flere misforståelser. Endret 11. oktober 2012 av Leflus 1 Lenke til kommentar
Malactica Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 jeg vil nevne dungeon keeper 3, som ble drept, på grunn av oppkjøpet av EA, jeg digga den traileren som var med på cden til 2ern, den var så veldig kult, men akk forgjeves 3 Lenke til kommentar
samco Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Shenmue sega gi oss en slutt på den fantastiske sagaen 2 Lenke til kommentar
garnok Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Jeg venter fremdeles på et nytt og bra age of empires, ala 2ern, men da venter jeg nok forgjeves At det ikke ble no av en bulletstorm oppfølger er også trist 2 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Bully fra Rockstar Games. 5 Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Full Throttle. 3 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 System shock 3....ah, det hadde vært noe. 3 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 http://www.youtube.com/watch?v=kbUIhoRokLs http://www.youtube.com/watch?v=XwvtuLfhKX8&feature=related Begge spillene hintet om oppfølgere på slutten, men ingen av dem fikk det. Lenke til kommentar
ksjoet Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 jeg vil nevne dungeon keeper 3, som ble drept, på grunn av oppkjøpet av EA, jeg digga den traileren som var med på cden til 2ern, den var så veldig kult, men akk forgjeves Støtter denne. Ble skikkelig skuffet når spillet ble kansellert. 1 Lenke til kommentar
NewTesla Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 S.T.A.L.K.E.R! Så frem til 2'a, synd at GSC Gameworld ble lagt ned.. Samtidig så er jeg veldig enig med TS, Timesplitters var et gullkorn! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Et spill jeg gjerne skulle ha hatt en oppfølger til er Transport Tycoon. 3 Lenke til kommentar
Gernia Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 (endret) S.T.A.L.K.E.R! Så frem til 2'a, synd at GSC Gameworld ble lagt ned.. Samtidig så er jeg veldig enig med TS, Timesplitters var et gullkorn! + en på S.T.A.L.K.E.R 2... Det selskapet har alltid hatt et helt spesielt preg på spillene sine, samt at de alltid nesten har vært der at de virkelig brøt igjennom. Håpet dette skulle skje med 2 ern... Jaja Endret 11. oktober 2012 av Gernia Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Skulle gjerne hatt en oppfølger av Ring of Red. Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Vampire the masquerade - bloodlines! Konseptet var like flott som spillet. Kan vel si at den "spirituelle" oppfølgeren var deus ex revolution til en viss grad. Men dette hadde vært stort! (jeg vet det kommer en MMO, men mmoer pleier å suge ) 3 Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Longest Journey: Dreamfall. Hallo tidenes største cliffhanger. 5 Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 (endret) Half Life 3 og Den lengste reisen. En oppfølger til Full Throttle hadde vært konge, men det måtte være i den samme tegneserie-stil. EDIT: Radiohode snek seg forran! Endret 11. oktober 2012 av Azidops Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 (endret) Mass Effect og Dragon Age er de to jeg tenker på med en gang. Begrunnelse: Mass Effect-serien Historien som ble påbegynt i Mass Effect 1-spillet, ble ikke videreført riktig i nr. 2 og 3. Historien ble omskrevet av noen andre enn hovedforfatteren, og resultatet ble en laber og svært skuffendes avslutning på det som kunne vært et av de største trilogiene i moderne RPG-er. Mange av de hintene som lå i Mass Effect 1, ble ikke videreutviklet og bygget videre på, men bare blindt ignorert. Dragon Age-serien. Hvor det første spillet ga deg tilgang til en enorm verden med flere lokasjoner og monstre, var Dragon Age 2 en evig lang repetisjon av det samme om og om igjen. Det var den samme byen, de samme hulene og de samme områdene, gang på gang. Kampsystemet var "dummet ned", og historien var rimelig kjip i forhold. Ser selvfølgelig frem til Dragon Age 3, men tre andre etterfølgere har ikke klart å levere, så hvorfor skulle denne klare det? Endret 11. oktober 2012 av Slimda 4 Lenke til kommentar
Puzzlefuzz2011 Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Åh ja, jeg er enig i at jeg gjerne skulle se et spill til i "Den lengste reisen-serien", men de må for guds skyld ikke ødelegg spillet med horrible kontroller, slik de gjorde sist. Andre spill jeg gjerne skulle se oppfølgere eller oppgraderinger til: Anachronox Virtual Pool(har ikke kommet noe nytt siden 3ern på sent 90-tall, og dette er fortsatt tidenes beste snooker-simulator) Zork-serien Geoff Crammonds Grand Prix Grand Prix Legends Jack Nicklaus Golf Summoner Evil Island Privateer II:The Darkening Sanitarium Plansescape:Torment Black Dahlia Endorfun ...og mange mange fler! Heldigvis kommer det forhåpentligvis snart et nytt Tex Murphy spill. Den dagen det kommer, uansett hvor cheesy det blir, da blir det julekveld i stua! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå