Gå til innhold

Komplett.no har klikka helt

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg handlet en del varer på komplett.no så fikk jeg dem til å sende til trondheim 7037(hjem på døren) , så ser jeg nå:04.09.03 18.43 FORSØKT UTLEVERT 7007 TRONDHEIM

7007?? bestilte ikke jeg på 7037. Jo det gjorde jeg...det har jeg til og med sjekket på ordren. der står d riktig addresse. Og nå har den havnet på poskontoret i trondheim 7037.

Det skulle være delt i 3 pakker da. den 1. og den 3. har havnet på postkonteret i trondheim. Den 2. har havnet i oslo ankomstregister.

Hva skjer?? har jeg gjort noe galt. Har sent mail til dem. Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er helt tullete. Det er jo ikke nødvendigvis Komplett som har gjort en feil. Det kan like gjerne være Posten, og det hadde IKKE vært første gang!

Har du i det hele tatt ringt Komplett og spurt dem? Snakket med dem?

Det at pakkene blir splittet opp og sendt feil er også noe Posten er blitt "infamous" for.

Det å skrive en slik topic uten noen "solid facts" mener jeg er håpløst og strengt tatt unødvendig.

Ta å hør med Komplett hva de mener om saken og sjekk om feilen ligger hos dem. Uansett stikker du ned på ditt postkontor og henter pakken i morgen tidlig og venter på at Posten skal få sendt pakken til rett dør og by!

Lenke til kommentar

Jeg har bestilt varer fra komplett i mange år, ca. 6 ganger i år og jeg må si hjemm på døren virker dårlig, er jeg ikke hjemme (virker som budet/posten ønsker hjemm på døren dit pepperen gror )så er det rent lotto hvilket postkontor pkèn havner på, det er posten sin feil (har komplett noe ansvar for å følge opp sin avtale med posten ?) Ja! Resultat: for meg budet som jeg avtalte skulle levere pk. på mitt nær postknt. leverte. på hovedpostknt. som er feil sted (meget vanlig men sikker enklere for posten/budet) og det værste hann skrev på pk. nekktet mottat, sendte den iretur til komplett som svarte med å gi meg BOT på uavhentet pk. 150.- + retur porto x2 kr. 312.- tot. kr. 462.-(har portoen steget?) dette på varer som jeg ønsket( føler meg maktesløs som forbruker) :grumpy:

Lenke til kommentar

Forklaringen er nok banalt enkel. Ditt postnummer er 7037. 7007 er etter all sannsynlighet nummeret på transportsentralen i ditt distrikt, da det er posten transport som leverer på døren.

Din kritikk er derfor urettmessig, da det ikke er foretatt noen feil i saken.

Den pakken som er ankomstregistrert i Oslo kan du nok takke Posten for - men du trenger bare å be dem om å få pakken sendt til Trondheim igjen. Det går en dag ekstra, men slikt som dette skjer fra tid til annen - det er irriterende, men intet å lage bråk om.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg har bestilt varer fra komplett i mange år, ca. 6 ganger i år og jeg må si hjemm på døren virker dårlig, er jeg ikke hjemme (virker som de (budet (dårlig i norsk)ønsker hjemm på døren dit pepperen gror)så er det rent lotto hvilket postkontor pkèn havner, det er posten sin feil (har komplett noe ansvar for å følge opp sin avtale med posten ?) Ja! Resultat: for meg budet som jeg avtalte skulle levere pk. på mitt nær postknt. da jeg ikke var hjemme og ønsket å hente den siden leverte. på hovedpostknt. som er feil sted (meget vanlig men sikker enklere for posten/budet) og det værste hann skrev på pk. nekktet mottat, sendte den iretur til komplett som svarte med å gi meg BOT på uavhentet pk. 150.- + retur porto x2 kr. 312.- (har portoen steget?) dette på varer som jeg ønsket( føler meg maktesløs som forbruker) :grumpy:

Skjønte ikke innlegget ditt. Det var fryktelig rotete skrevet med mange grammatiske feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...