Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Ser ut som man har fryktelig mange flater å tørke støv av... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Synes ikke den andre så bedre ut. Har horevinduer på siden. Er en pc, ikke Red Light District Mener du Murderbox MK II nå eller...? Jepp Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 designet er anerledes men så upraktisk (sløs med plass på ene siden pågrunn av må ha støtte, ville heller lagd 2 bein som kunne tat inn slik at kunne plasert rett til veggen) Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Thermaltake-kabinettet passer mer til min smak. Jeg har aldri hatt et kabinett med vindu, og jeg ser gjerne at det fortsetter slik. Men om jeg skulle hatt et kabinett med vindu hadde drapsboksen vært aktuell. Mest på grunn av resten av designet. Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Det jeg har lest av anmeldelser angående forgjengeren var ikke spesielt gode. Hvis det i bunn og grunn er det samme kabinettet til 3000,- NOK mer så får døkk unnskylde at jeg står her med et forundret ansiktsuttrykk. Lenke til kommentar
norgeeek Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Mener å huske prisen på den originale Level10 var en del høyere enn 5000 ved lansering? Fikk den selv til 5125 i begynnelsen av februar 2010 fra Amentio, etter å ha ventet en stund på at andre produksjonsbatch skulle komme på lager, samt at prisen skulle synke en del... nærmeste konkurrent lå da på nær 7000, med enkelte forhandlere med varen tilgjengelig for bestilling til godt over 10'000.. i Mars 2010 sendte Komplett ut en hyhetsmail med Level 10 til 5995. Første batch kom vel i Oktober 2009? Ble i alle fall lansert på CeBIT 2009 (august), fant ut at jeg skulle ha en sånn med en gang jeg fikk se den der. Uansett, synes den sorte gjør seg mye bedre en den tofargede? Samtidig så er det jo langt bedre alternativer der ute i dag, som for eksempel Murderbox MKII som andre foreslår.. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 3000kr hadde vært en mer rettferdig pris i forhold til hva man får, L10 er fortsatt bare et vanlig kabinett med uortodoks design. For 8000kr burde det nesten vært lagd av karbonfiber.. Lenke til kommentar
nomy Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 for 8000,- hadde jeg heller kjøpt et caselabs, mountainmods eller dangerden kabinett... faktisk så kom sluttsummen på min CaseLabs Merlin SM8 på under halvparten av den sumen med frakt og import Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Det er klart at det er overpriset, men sånn er det med alt. Du vil alltid ha noen folk som kjøper det nyeste og beste fordi det er det nyeste og beste, og som ikke bryr seg om prisen. Eksempler er GTX 690 og iPhone 5 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Helt enig med Moby. http://www.murderbox.com/mkii/ Ingen andre produsenter av noe sort kan måle seg med murderbox MKII. Rett og slett i en særegen klasse! Denne kassa er jo Silverstone tj07 modda.... LD cooling er over de fleste ville nå jeg si. 480 radiator i toppen og plass til 2x 480 radiatorer nede/eller hdd plass til 15 harddisker + plass til 2 stk store strømforsyninger. I tillegg til dette er det plass til 5 stk harddisker + 4 stk 5.25" plasser som det er enda mere plass til ssder og harddisker. Hvilket kabinett kan man ha opp mot 30 harddisker OG full vannkjøling for quadsli med dualsocket cpu hovedkort? Svaret er LD cooling Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 (endret) Denne kassa er jo Silverstone tj07 modda.... Og dette er problem hvordan? Se gjennom bildene og tell antall originaldeler lol. Optisk og harddisk monteringen er komplett bygd på nytt. Hovedkort-platen er flunkende ny. Strømforsynings-monteringen later også til å være komplett ny. Kabinettet skal det jeg huske komme med spesial-utformet radiator-montering i bunn. Etc etc etc. Til og med det ytre unibody skallet trur jeg jaggu meg har blitt gjort noe med, mtp at det bare er én 5.25" port i det hele tatt. Det er nok mer nøyaktig å si at det er "designet basert på" heller enn "er moddet," ettersom bokstavlig hele sulamitten i grunnen har blitt gjort på nytt det jeg kan se. Endret 12. oktober 2012 av Drunkenvalley Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Denne kassa er jo Silverstone tj07 modda.... Og dette er problem hvordan? Se gjennom bildene og tell antall originaldeler lol. Optisk og harddisk monteringen er komplett bygd på nytt. Hovedkort-platen er flunkende ny. Strømforsynings-monteringen later også til å være komplett ny. Kabinettet skal det jeg huske komme med spesial-utformet radiator-montering i bunn. Etc etc etc. Til og med det ytre unibody skallet trur jeg jaggu meg har blitt gjort noe med, mtp at det bare er én 5.25" port i det hele tatt. Det er nok mer nøyaktig å si at det er "designet basert på" heller enn "er moddet," ettersom bokstavlig hele sulamitten i grunnen har blitt gjort på nytt det jeg kan se. Er ikkje noe problem. Har selv originalen TJ 07 legenden fra 2006 Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Kjipt at ingen selger den svarte versjonen lenger, sølv føles på en måte "umoderne" i 2012 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå